Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Vores første digi kamera???
Fra : preben & Anne-Maj

Dato : 18-02-04 19:39

Skal ud og købe et digi kamera, som suplemant til det goe gamle kamera, det
nye kamera skal bruges til at tage lidt billeder for sjov, og hvis vi lige
har noget der skal sættes til salg, ellers kun til alm, billeder i alm.
størrelse 10 x 15.

jeg er løbet over dette kamera, er det ok til prisen???
http://dk.pricerunner.com/photography/digital-cameras/details?saved_products=0%2C146657&c_146657=146657

Fra : Deaster

Dato : 18-02-04 19:46

"preben & Anne-Maj" <seerup@post.tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> størrelse 10 x 15.
>
> jeg er løbet over dette kamera, er det ok til prisen???

Tjaaa, til en tusse kan man vel ikke forvente alverden.

--
<Efter en "diskussion om debatteknik i dk.m.p:
Michael Findrilakis: "Du skal vist ikke komme

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 18-02-04 19:57

preben & Anne-Maj skrev i sit indlæg på usenet:
> jeg er løbet over dette kamera, er det ok til prisen???

http://dk.pricerunner.com/photography/digital-cameras/details?saved_products
=0%2C146657&c_146657=146657

Tjoh - til prisen ser det OK ud.

Du får et 2 mpixel kamera med 3x zoom af et rimelig OK fabrikat til under
1000 kr.

Hvis du er 100% sikker på at du kun vil lave 10x15 cm billeder uden
væsentlig beskæring - så er det vist OK

--
Mvh Jan Vestergaard, Kildedalen 27, 3400 Hillerød
Mail: jan@jve.invalid Web: www.jve.dk

Fra : Simon Nielsen

Dato : 18-02-04 23:23

"preben & Anne-Maj" <seerup@post.tdcadsl.dk> wrote in message
> [...]
> størrelse 10 x 15.
>
> jeg er løbet over dette kamera, er det ok til prisen???

Ja til prisen er det meget fint, men tag hellere lige og give 600 ekstra og
så købe et Canon A60 det er simpelthen et kanont kamera.

Mvh
Simon

Fra : Henrik

Dato : 19-02-04 10:58

Til prisen er det ok men husk lige et Flashkort SD og nogle opladelige
batterier.