Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Køb af Digitalkamera max 2.500 - 3.000 ,- ~
Fra : FLEXMAN

Dato : 18-02-04 19:24

Jeg skal ud og investere i et nyt digital kamera i nærmeste fremtid. Jeg ved
ikke rigtigt hvad jeg skal købe

Det skal bruges til at tage "familiebilleder, som jeg gerne ville kune
forstørre i 20x30 format til tider

Jeg vil gerne l have et kamera med 4-5 MPIXELS
Er der nogle der har nogle forslag til hvad man skal købe
Jeg har selv tænkt på et Sony P-92

Er der nogle der har erfaringer med dette kamera ?

mvh

Niels Ole

Fra : SS

Dato : 18-02-04 22:30

Se her
...........http://www.shopman.dk/0productdescription.asp?ProductID=5617

Fra : Casper

Dato : 19-02-04 12:19

Fin ide at købe i Tyskland (hvis man har mod på det) men hvorfor så ikke
gøre det "rigtigt" og dermed spare diverse gebyrer??

Ixus 400 koster f.eks. ca. kr. 2.745 incl levering hos tyske Bilderjoker!

> Se her
> ..........http://www.shopman.dk/0productdescription.asp?ProductID=5617

Sony P-92, kr. 2.526,- incl levering, igen hos Bilderjoker

Et anden populær tysk elektronikforretning er Technikdirekt som også har
gode priser og får rosende omtale bl.a. her i gruppen.

Held og lykke i jagten på dit nye kamera

Mvh.
- Casper
http://www.BUTIK112.dk - aldrig har grænsehandel været nemmere!

Fra : Karsten Feddersen

Dato : 19-02-04 07:54

Hej

FLEXMAN wrote:
> Jeg skal ud og investere i et nyt digital kamera i nærmeste fremtid. Jeg ved
> ikke rigtigt hvad jeg skal købe

Husk lige at der hurtigt ryger op til 1000,- til genopladelige
batterier, oplader, hukommelse og taske.

Så hvis du har et absolut max på 3000,-, så ville jeg slet ikke kigge
efter 4-5mp, men efter 3mp kameraer.

Karsten Feddersen

http://www.feddersen.dk

Fra : GreatDane

Dato : 19-02-04 19:58

Eftersom at der er ingen som har svaret på dit spørgsmål, vil jeg da lige
gøre det.

Jeg har haft et P-92 (som desværre blev stjålet), og det er et suverænt
kamera. Jeg kan klart anbefale det.

Hvis du er interesseret kan jeg sende dig et billede, så kan du selv
vurdere.

--
Mvh.
Mikkel

Fra : Kaspar Kjærgaard

Dato : 19-02-04 22:35

FLEXMAN wrote:

> Jeg har selv tænkt på et Sony P-92
>
> Er der nogle der har erfaringer med dette kamera ?

Kameraet får fine anmeldelser, men der er hård konkurrence i den
prisklasse. Kig en gang her og se om du ikke synes de andre ser
spændende ud? http://www.tredive.dk/digicamshoppingguide

Nikon CP 3700 er rigtig lille og lækkert, hvis det er vigtigt for dig
(men 'kun' 3mp, som dog bør være nok til dit behov).

KK