Den skøreste kat på planeten
Fra : Puntofisken

Dato : 14-03-04 01:14

..... det MÅ altså være ham jeg har rendende rundt herhjemme!

Han hedder Snip, er en (u)almindelig huskat på 2½ - sort med hvide tegninger
og en lille hvid snip på halen som har givet ham navn.

Det tossede ved ham er hans favoritlegetøj: sutter! Ganske almindelige
babysutter er altså det bedste legetøj der findes! Når han får en ny sut -
det sker tit, man forkæler jo dyret *s* - så render han lidt rundt med den
og bider så det meste af selve sutten af. Så kan han bedre have den i
munden, og han er kær når han kommer vadende med sin sut i munden. Han kan
finde på bare at ligge og gnaske i sutten, han kan finde på at rende rundt
og baske til den og så er det godt med trægulve for så ryger sutten LANGT
omkring ..... eller favoritten: han kommer hen til mig og smider sutten ved
siden af mig. Så skal jeg tage sutten op, undgå at blive revet når han
prøver at få fat i den, og så skal den ellers smides gennem hele lejligheden
så han kan rende efter den. Jeg er ikke helt sikker, men jeg tror altså der
er lidt hund i ham

Han har det også med at ræse fuldstændig sindssygt rundt i lejligheden, og
det kan godt være rimelig underholdende når man har trægulve. Når han kommer
fra soveværelset og skal ud køkkenet skal han dreje 90 grader på et
tidspunkt - han har endnu ikke fundet ud af at han kan undgå at skvatte ved
at sætte farten ned *g* Hans onde, onde mor kan altså ikke lade være med at
grine når han tager sådan en tur og glider på gulvet - joh, katte er sjove,
underholdende og hamrende dejlige!

Mvh. Puntofisken aka Trine

Fra : Søren Christensen

Dato : 14-03-04 14:28

"Puntofisken" <schou8@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
at
> grine når han tager sådan en tur og glider på gulvet - joh, katte er

Min kat gider kun at lege med sølvpapirskugler...
Hendes fodboldspil engang imellem er nogle gange de proffesionele
overlegen! Gg
Man kan iøvrigt kaste kuglen og så kommer hun tilbage med den i munden og
ligger den foran mig. Hun har lært jeg kaster den igen...
De er ikke så dumme de katte...

Venligst

Fra : Puntofisken

Dato : 14-03-04 15:55

Indimellem er min nu altså lidt dum - en dag synes han vi skulle lege, så
jeg smed sutten ud i gangen og katten RÆSEDE efter. han havde bare lige
glemt at se sig for, så han bankede ind i min taske som stod på gulvet. Jeg
kunne altså ikke lade være med at skrige af grin, det så simpelthen så godt
ud!

"Søren Christensen" <Soren_HelskovFjernmig@webspeed.dk> skrev i en
meddelelse news:40545dda$0$1558$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...

Fra : Mathilde

Dato : 14-03-04 14:41

Jeg stemmer for at der skal et billede vedhæftes så vi kan se suttekatten

/:Mathilde

Fra : Puntofisken

Dato : 14-03-04 15:19

Hej Mathilde

Jamen jeg skal nok se hvad jeg kan gøre - jeg har et billede af ham et eller
andet sted jeg skal se om jeg kan scanne, ellers må jeg lige sparke liv i
digitalkameraet og tage nogle nye billeder af ham

Mvh. Trine

Fra : Puntofisken

Dato : 14-03-04 15:53

*lægger for med et KÆMPEHYL*

Min scanner virker ikke lige som den skal - og det ene digitalkamera kan
godt tage billeder men computeren kan ikke se det så jeg kan hive dem ned,
og det andet (som er helt nyt) kan ikke tage billeder, så indtil videre må I
nøjes med billeder af min kat UDEN sut. Jeg skal dog nok lægge op når jegfår
chancen for det. Lige nu har jeg kun hvad der ligger i mit album her:

http://www.dk-fritid-dyr-kat.dk/nyhedsgruppen/album_show.php?album=758&limit_start=0&limit_user=15

Det burde virke - ellers må I lige sige til

Fra : Kristina R M Weimer

Dato : 15-03-04 16:14

> [...]
>chancen for det. Lige nu har jeg kun hvad der ligger i mit album her:

Jag vill också se bilder *med* sut - det måste se helt absurt ut. Men
söt är han utan också - bedårande liten "halvmustasch"

Siskos favoritleksak är ett långt badrocksbälte som hon kan leka med i
evigheter- ränna runt med, anfalla, ligga på rygg och bolla med osv...
När hon blir riktigt ivrig så jamar hon samtidigt långt nere i halsen,
det låter väldigt lustigt, speciellt som hon annars är relativt tystlåten
(utom när hon ska upp i famnen när man har bråttom och inte lyfter upp
henne genast).

Twister hade såna där små frottéehårband som favoritleksaker tidigare,
men när han hade ätit upp två av dem (minst, men det var så många som
kom upp igen...) så har han fått nöja sig med mera traditionella
saker

Kanske man borde prova att köpa en sut...

h. Kristina (som nästan köper mera saker åt katterna än åt sig själv

--
There was no possibility of taking a walk that day.

Fra : Puntofisken

Dato : 15-03-04 20:35

> Jag vill också se bilder *med* sut - det måste se helt absurt ut. Men
> söt är han utan också - bedårande liten "halvmustasch"

Jeg skal nok gøre hvad jeg kan for at få scannet det indtil videre eneste
billede jeg har af ham med en sut i munden - det ser simpelthen så sjovt ud
når han kommer gående med den i munden.

Det kan da godt være din kat kan have en masse sjov med en sut, så prøv du
at købe en - det er rimelig billigt legetøj jo

Mvh. Trine

Fra : Kate

Dato : 15-03-04 22:16

"Mathilde" <tilde@DELETEfaril.dk> wrote in

> Jeg stemmer for at der skal et billede vedhæftes så vi kan se
> suttekatten

Jeg stemmer for

--
Kate

Ved privat svar fjern spamme.
If you want to reach me remove spamme.

Fra : Puntofisken

Dato : 16-03-04 08:10

Det gør jeg skam også - men teknikken svigter desværre lige pt., men så
snart jeg får overtalt noget af den til at virke skal jeg nok smide et
billede af "sutten" op

Trine

Fra : Puntofisken

Dato : 20-03-04 03:10

SUK - vi prøver igen, denne gang MED et link til albummet *G*

http://www.dk-fritid-dyr-kat.dk/nyhedsgruppen/album_show.php?album=758&limit_start=0&limit_user=15

Sorry men det er vist langt over min sengetid

Fra : Ukendt

Dato : 14-03-04 21:41

> [...]
tegninger
> og en lille hvid snip på halen som har givet ham navn.
>
> Det tossede ved ham er hans favoritlegetøj: sutter!

*Fnis*

Min kat, Mis, hører også til den gruppe, der er helt til den lukkede. Han er
helt vild med vatpinde! Først var det hårelastikker, nu er det vatpinde. Og
flade papirstykker. Helt et lille bitte hjørne af en kuvert, som han selv
har gnavet af. Han elsker også at apportere.

Der er også en anden ting han er helt vild med: Pensler! Stor pensel, lille
pensel, bred pensel, smal pensel. Det hele. Når han kommer slæbende med en
pensel betyder det, at han skal nulres om næsen med den.

Karamelsnører er også et hit. Legetøj, beskæftigelse og guf i ét stykke.
*SG*

Det fine legetøj og de lækre pelsmus der er indkøbt til ham, er han ligeglad
med. Han er god til selv at finde legetøj

Godt at høre, det ikke kun er min kat, der er bims.

Tina og Mis

Fra : Puntofisken

Dato : 15-03-04 20:39

> [...]
> pensel, bred pensel, smal pensel. Det hele. Når han kommer slæbende med en
> pensel betyder det, at han skal nulres om næsen med den

Det må da kilde fuldkommen sindssygt! *gg*

> Godt at høre, det ikke kun er min kat, der er bims.

Nej det er BESTEMT ikke kun din kat der er bims - jeg vil næsten godt vædde
med at min er værre *g*

Trine - og Snip, der som det luksusdyr han er ligger i MIN seng og sover *g*

Fra : Puntofisken

Dato : 20-03-04 03:06

Så kom der lidt flere billeder op af den skøre kat - desværre stadig ikke
nogen med sut i munden, men jeg tror jeg skal have albummet med op til mine
forældre og bede min far scanne en stak ind

Trine

Fra : Aragorn Elessar

Dato : 20-03-04 19:07

> [...]
mine
> forældre og bede min far scanne en stak ind

Harj Trinefisk!

Du ka' da osse bare kigge herud med albummet, så råhygger vi os da med
scanneren!
Og tv'et.
Og surroundanlægget.
Og Orlando og Viggo på dvd-afspilleren!

Harj fra

Aragorn_DK

--
=================
www.welles.dk

Fra : Puntofisken

Dato : 21-03-04 12:16

Æh jow - gør'ed nåed det ikk' bliver i dag? Jeg er ikke lige til pænt brug

> Og Orlando og Viggo på dvd-afspilleren!

Hm, skal jeg huske badekarret?

Fra : Aragorn Elessar

Dato : 21-03-04 16:08

"Puntofisken" <schou8@hotmail.com> wrote in message
> Æh jow - gør'ed nåed det ikk' bliver i dag? Jeg er ikke lige til pænt brug

Hvornår er du det? (j/k)

> Hm, skal jeg huske badekarret?

Nah - snarere swimmingpoolen! ;oD

Luv
Aragorn_DK, der snart vil se bil'jer af den suttekat altså! *hophophophop!*

--
=================
www.welles.dk

Fra : Kate