Kattepension i 97-omr. efterlyses
Fra : Stine

Dato : 12-03-04 23:21

Hej.

Jeg leder efter en gos kattepension i Ringkøbing Amt. Mine krav til en
pension : Opvarmede rum indendørs med hylde, klatretræ, osv. lukket ind til
naboerne. Gerne hvor der spilles radio om dagen og hvor de rogså snakkes
lidt med kattene. Så skal der være adgang til en udendørs løbegård, hvor
katten selv bestemmer om den vil være ude /inde.

Nogen der kedner en pension der kan leve op til de krav ?? I nærheden af
f.eks. Herning, Holstebro, Lemvig, Struer området.

Det er en selvfølge at stedet er dyrlægekontrolleret osv.

MVH Stine

Fra : Jogster

Dato : 13-03-04 11:16

Hejsan Stine... prøv at tjekke den her link, det er til et pension der er
åbnet ude i Sunds.. altså det er ikke til selve pensionen men noger omn det
i avisen.... håber du kan bruge det

http://www.herningfolkeblad.dk/index.asp?art_id=19895