Flere killinger - 9 stk :-)
Fra : Ida

Dato : 12-03-04 05:09

Hej alle

Så er mit andet ventede kuld kommet og jeg skal lige lover for, at jeg får
noget at se til; hele 9 kom der i Cools første kuld
5 piger og 4 drenge og sørme, om der ikke er flere nonagouti tortier - det
har jeg jo ønsket mig og jeg er meget tilfreds med dem alle.
Der er en bette fyr på 55 gram, må se om han klarer den, og ellers ligger de
på mellem 85 og 104 gram og er født på lige knap 2 timer, midt i mine ungers
fødselsdagsfest, lige midt i al balladen..under radiatoren, med masser af
publikum - damen ønskede bestemt ikke at flytte, men tolererede da, at komme
i en fødekasse *s*
En enkelt havde en del slim i luftvejene og kunne ikke få luft - den reddede
en af mine gæster ved resulut at suge den meget forsigtigt, efter at slyng
var forsøgt uden held..nu forsøger hun så, at overbevise manden om, at det
bette pus skal bo hos dem

Sover hos dem i spisestuen i nat - skal være sikker på, at de alle er ok *s*

Ida

--
CorkyCoon
www.corkycoon.dk

Fra : Nina Søgaard

Dato : 12-03-04 08:18

Hej Ida.

Tillykke tillykke, det er da en ordentlig mundfuld!
Der bliver da vist liv og glade dage i det lille hjem om nogle uger
Håber at alt går vel, også med det lille pus på 55 Gram!

Knus Nina Søgaard

Fra : Britta Sørensen

Dato : 12-03-04 10:54

"Ida" <mail@FJERNDETTEmaine-coons.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> bette pus skal bo hos dem
>
> Sover hos dem i spisestuen i nat - skal være sikker på, at de alle er ok

Hej Ida
et stort tillykke fra mig, sikke en ordenlig omgang babyer *ss* håber alle
de små har det godt og misse´mor, jeg må sige hun klarede det med hård hånd,
kun 2 timer, flot !
Endnu engang tillykke med dem, og held og lykke

Varme hilsner Britta

Fra : Ann Rudbeck

Dato : 12-03-04 18:24

In article <c2rd4a$4j6$1@sunsite.dk>, Ida
<mail@FJERNDETTEmaine-coons.dk> wrote:

> Så er mit andet ventede kuld kommet og jeg skal lige lover for, at jeg får
> noget at se til; hele 9 kom der i Cools første kuld

9!!
Hvad fodrer du med, substal? *g*
Hvordan klarer missemor det, spiser de i hold?

Til lykke endnu engang, jeg forstår godt at "livredderen" allerede
føler sig knyttet til pusset, så bare hun får held med overtalelserne

Fra : Ida

Dato : 12-03-04 18:51

--
"Ann Rudbeck" <webmaster@fjernsiamis.com> skrev i en meddelelse

> 9!!
> Hvad fodrer du med, substal? *g*

Næ, RC og Hills + diverse kylling, fisk, oksekød, kalveknogler med mere
Men indrømmet, der er dælme en del at se til det næste lange stykke tid -
havde ikke regnet med så store kuld, selvom Cool godt nok lignede en af de
højgravide geder fra Zoo *G*

> Hvordan klarer missemor det, spiser de i hold?

Hun klarer det super flot De møffer godt rundt, sutter lystigt og jeg
supplerer med en smule erstatning her i starten og håber så, at de selv
tager helt over senere..ellers klarer jeg nok den også

> Til lykke endnu engang, jeg forstår godt at "livredderen" allerede
> føler sig knyttet til pusset, så bare hun får held med overtalelserne

Nu må vi se..kæresten er en af dem, der mener 'sådan en racekat' er noget
fjollet noget at kaste penge efter, men mon ikke han giver sig hen ad vejen
?

Tak for dit og I andres tillykke

> --
> Knus fra Ann R, spind fra Donna og Ditte
> Donna og Dittes katteside: http://siamis.com

Ida

CorkyCoon
www.corkycoon.dk
Nu med killinger

Fra : Ida

Dato : 14-03-04 18:23

Hej alle

Så er der kommet billeder af de nye små og hvis jeg gider slås mere med
kameraet, så kommer der også nye af det andet kuld *s*

Desværre har jeg i dag mistet to af de små..den bette fyr på 55 gram gav op
og Cool har haft lagt sig på den sorttortie ;-(
Resten af banden trives fint og er flyttet ind under ungernes køjeseng i en
kasse - det har indtil nu været yndlingsstedet for alle mødre med killinger
her i huset..uvidst af hvilken grund, for der er jo ikke just stille på et
værelse, der tilhører drenge på 4 og 6 år

Ida
--
CorkyCoon
www.corkycoon.dk

Fra : Joan Frederiksen

Dato : 14-03-04 18:47

> Hej alle
>
> Så er der kommet billeder af de nye små og hvis jeg gider slås mere med
> kameraet, så kommer der også nye af det andet kuld *s*

Næh og så et mytologisk kuld
Hvor er de altså nuttede allesammen - men glæder mig til de er lidt ældre,
for da er de endnu mere nuttede ;oP

/Joan
www.haarbolden.dk