Likita kradsemiljø
Fra : Helle

Dato : 11-03-04 23:26

Hejsa.

Vi har et Likita Gigant kradsemiljø som går fra gulv til loft. Der er
problemer med det simpelthen ofte løsner sig og er lige ved at vælte når
misserne leger Tarzan i det. Oplever I andre også det? top rosetten går også
løs og glider ned ligesom stoffet på den falder af selvom vi har limet
adskellige gange med alverdens slags lim.

Oplever I andre det samme? det er nok 2 år gammelt.

Men ellers er vi og misserne (og vores møbler) meget glade for det.

Mvh Helle

--
Når du besvarer mig privat, så slet "FJERN" fra email adressen.

www.hellenielsen.dk

Fra : AEK

Dato : 12-03-04 00:01

Helle wrote:

> [...]
> rosetten går også løs og glider ned ligesom stoffet på den falder af
> selvom vi har limet adskellige gange med alverdens slags lim.

Det sammen skete her ;-(
Vi satte et beslag på kradsetræet, hvorefter der blev boret et hul i loftet,
og sat en skrue i.
Det holder selv, når der kommer drønende 3 katte på samme tid op i den

/ Anya.

--

" I denne verden er du måske kun et menneske, men for ét menneske, kan
du betyde en verden til forskel."

Fra : Helle

Dato : 12-03-04 00:34

"AEK" <2468@jubiimail.dk> wrote in message

> [...]
>

> / Anya.

> --
>

> " I denne verden er du måske kun et menneske, men for ét menneske, kan

*lol* det lyder effektivt, men desværre kan vi ikke bore i loftet her da det
er en lejlighed som vi ikke selv ejer..

Mvh Helle

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 12-03-04 10:36

Helle wrote:

> loftet, og sat en skrue i.

> *lol* det lyder effektivt, men desværre kan vi ikke bore i loftet her
> da det er en lejlighed som vi ikke selv ejer..

må i heller ikke hænge lamper op i loftet??
hvad med ellers at lave en eler anden form for anordning som går fra toppen
af træet og ind til væggen, så i kan bore den fast der?? det burde kunne
klares med et stykke brædde og et par beslag....... som en slags dyb, smal
hylde som bliver sat fast på toppen af træet?
kæresten foreslår sådan noget "antiglide" halløj som man putter ind under
tæpper og i bunden af skuffer, som kan presses indimellem toppen af træet og
loftet?
vi havde et "hjemmelavet" højt kradsetræ af to træer vi havde købt, hvor vi
ikke kune sætte den i spænd i loftet, og derfor borede vi nogle små beslag
på hylderne (4 steder i alt) som vi satte fast på væggen....., men det
kræver at der er nogle punkter på træet der rammer væggen...

--
Knus, Sabina
"Whether you like it or not, you're in the middle of a war that has

Fra : Helle

Dato : 12-03-04 22:52

> må i heller ikke hænge lamper op i loftet??
Jo det må vi selvfølgelig godt!

> [...]
ind under
> tæpper og i bunden af skuffer, som kan presses indimellem toppen af træet

Arh det var smart - det vil vi da lige prøve med.

/Helle

Fra : Louise Viborg

Dato : 12-03-04 08:53

Hej Helle!
Ja, vi oplever præcis det samme med vores...

Knus Louise
Katteri DK Shuno Zahra
Opdræt af Smukke Selvsikre Skovkatte
http://www.shunozahra.dk