Kald til Access 2k modul via php!?
Fra : Andreas Slot-Henriks~

Dato : 26-04-01 09:35

Hej...

Er der nogen der ved, om man via php kan kalde et Access 2k modul.!?
....og hvordan!!!

mvh.
Andreas Slot-Henriksen

Fra : Christian Rishøj

Dato : 26-04-01 14:37

"Andreas Slot-Henriksen" <andreas.s-h@mail.dk> wrote in message

> Er der nogen der ved, om man via php kan kalde et Access 2k modul.!?

Mon ikke sådan en fætter snakker ODBC?

> ...og hvordan!!!

http://php.net/manual/en/ref.odbc.php

/Christian

Fra : Andreas Slot-Henriks~

Dato : 27-04-01 12:58

Hej igen...

> Mon ikke sådan en fætter snakker ODBC?
>
> http://php.net/manual/en/ref.odbc.php

Som du kan se, virker det ikke som om Access2K er understøttet...
"The following databases are supported by the Unified ODBC functions: Adabas
D, IBM DB2, iODBC, Solid, and Sybase SQL Anywhere."

Er der andre, der har nogle mere konkrete idéer?

mvh.
Andreas

Fra : Jonas Hansen

Dato : 28-04-01 15:14

Andreas Slot-Henriksen <andreas.s-h@mail.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:9cbmrf$168s$1@news.net.uni-c.dk...
> Hej igen...

Jo!

> [...]
Adabas
> D, IBM DB2, iODBC, Solid, and Sybase SQL Anywhere."
>
> Er der andre, der har nogle mere konkrete idéer?

Det er kun gældende for UNIFIED ODBC functions som der også står, de
"normale" ODBC funktioner gælder på alle databaser som snakker ODBC (der i
blandt Access 2K), men om der skulle være en måde at finde modulerne gemt
deri ved jeg ikke - kig på den forhenviste side...

M.v.h
Jonas