Billeder af killingerne :-)
Fra : Ida

Dato : 06-03-04 00:20

Hej alle

Jeg har nu været oppe at slås med hele to kameraer og mit
billedbehandlingsprogram, så der er billeder af mine killinger på siden
www.corkycoon.dk - desværre er de blevet noget grynede, men det er de
bedste ud af sådan cirka 270 billeder og min tålmodighed slap op *G*
De to blå piger er muligvis med sølv, men det vil tiden vise. Kønnene tror
jeg jeg har fået nogenlunde styr på, men det kan jo ske, at jeg har overset
en eller to små boller

Ida
--
CorkyCoon
www.corkycoon.dk

Fra : Morten Højgaard Roth

Dato : 06-03-04 00:28

Ida skrev:

> [...]

> De to blå piger er muligvis med sølv, men det vil tiden vise. Kønnene tror
> jeg jeg har fået nogenlunde styr på, men det kan jo ske, at jeg har

Søde killinger. Jeg bryder mig bare ikke om, at det samtidig er en
salgsannonce.

Vh

Morten

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 06-03-04 00:34

"Ida" <mail@FJERNDETTEmaine-coons.dk> writes:

> [...]
> jeg jeg har fået nogenlunde styr på, men det kan jo ske, at jeg har overset

Nåe de ser søde ud, glæder mig til at se flere billeder når de er
vokset lidt til

Og hurra for digicam, sikke et cirkus hvis det skulle have været lavet
på traditionel vis...

--
Med venlig hilsen & mIauu samt Miauu
Henrik & Anastacia samt Melissa fra regnbuebroen

http://misbamsen.dk posted with gnus Do not fear the penquin

Fra : Britta Sørensen

Dato : 06-03-04 11:25

"Ida" skrev i en meddelelse
> [...]
> De to blå piger er muligvis med sølv, men det vil tiden vise. Kønnene tror
> jeg jeg har fået nogenlunde styr på, men det kan jo ske, at jeg har

Hej Ida sikke små søde guldklumper, jeg glæder mig også til at se dem vokase
lidt til

mvh. Britta