Hjemmesiden fungerar inte?
Fra : Kristina R M Weimer

Dato : 04-03-04 08:46

Hej gruppe!

Jag kommer inte alls in på http://www.dk-fritid-dyr-kat.dk idag.
Sidan lastar och lastar, och inget händer. Den brukar alltid vara ganska
långsam, men nu händer inget alls

Är det fler som har samma problem, eller är det i den här ändan det
krånglar?

h. Kristina (som hade tänkt savle över lite kattbilder)
--
There was no possibility of taking a walk that day.

Fra : Lise Hudtloff Nielse~

Dato : 04-03-04 09:38

> Jag kommer inte alls in på http://www.dk-fritid-dyr-kat.dk idag.
> Sidan lastar och lastar, och inget händer. Den brukar alltid vara ganska
> långsam, men nu händer inget alls

Jeg kan heller ikke komme derind

M.v.h.
Lise

Fra : Britta Sørensen

Dato : 04-03-04 17:49

"Lise Hudtloff Nielsen Bodenhoff" <lboden@mail.nospam.dk> skrev i en
meddelelse news:4046ead4$0$27389$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...

Hej Lise det gør jeg heller ikke, tror serveren er gået ned ?!

mvh. Britta

Fra : Kate

Dato : 04-03-04 19:05

"Britta Sørensen" <felix-abe@sol.dk> wrote in

> "Lise Hudtloff Nielsen Bodenhoff" <lboden@mail.nospam.dk> skrev i en
> meddelelse news:4046ead4$0$27389$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...

Jeg er da glad for at i ikke kan komme på, for så er det ikke her
problemet er. Jeg har ellers haft lidt bøvl med tingene her, så jeg
frygtede lidt at jeg skulle gennemgå systemet. Pyha, det slipper jeg så
for nu.

--
Kate

Ved privat svar fjern spamme.
If you want to reach me remove spamme.

Fra : Kristina R M Weimer

Dato : 05-03-04 16:24

> [...]
>meddelelse news:4046ead4$0$27389$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...

>Hej Lise det gør jeg heller ikke, tror serveren er gået ned ?!

Hej Britta!

Det var nog jag som sa det där, Lise höll bara med - tror du har klippt
lite galet Men tack för svaren, då vet jag iaf att det inte är mig det
hänger på.

Var är webmoster... Moooooster! Kan vi iaf få en liten felanmälan?
Jag får ju abstinens

h. Kristina
--
There was no possibility of taking a walk that day.

Fra : Jette

Dato : 06-03-04 20:36

"Kristina R M Weimer" skrev:
> Var är webmoster... Moooooster! Kan vi iaf få en liten felanmälan?
> Jag får ju abstinens

Problemet skyldtes at vores Internetforbindelse røg sig en tur fra onsdag
til fredag.
.... og uden Internetforbindelse havde jeg desværre ingen mulighed for at
fortælle om det

Men som I nok har opdaget blev forbindelsen genetableret fredag aften ..
heldigvis. En hel weekend uden internet, havde da været ganske
forskrækkeligt

Mvh. Jette
(webmoster for www.dk-fritid-dyr-kat.dk)

Fra : Kristina R M Weimer

Dato : 11-03-04 16:51

In article <ar8d2c.ubg1.ln@ns2.omnix.dk>, Jette <jniKATTE@BAKKEomnix.dk> wrote:
---
>... og uden Internetforbindelse havde jeg desværre ingen mulighed for at
>fortælle om det

Det är ju förstås svårt... Tänkte jag ju inte på
Tack moster Ledsen om jag tjatade.

h. Kristina
--
There was no possibility of taking a walk that day.