Lige et opråb
Fra : Morten Højgaard Roth

Dato : 03-03-04 23:09

Jeg har bemærket, at mange herinde ikke følger de sædvanlige retningslinjer
for nyhedsgrupperne, blandt andet vedr. beskæring af citater. Besvarede
inglæg bliver ofte unødigt lange og tunge at læse.

Kunne I ikke please læse denne lyn-vejledning?

http://www.usenet.dk/info/lynvejledning.html

--
Vh

Morten

Fra : zasha

Dato : 04-03-04 18:16

<klip> Jeg har bemærket, at mange herinde ikke følger de sædvanlige
> [...]
> indlæg bliver ofte unødigt lange og tunge at læse.
>
> Kunne I ikke please læse denne lyn-vejledning?

Hej Morten
Det har du ganske ret i, tak for linket, som jeg håber mange vil læse og
lære af :)

Hilsen Miver og Mulle's mor Heidi

http://hei.homepage.dk
og
http://www.onlinesalg.dk/default.asp?Firmaid=3636

Fra : Kristina R M Weimer

Dato : 06-03-04 13:07

Morten Højgaard Roth <mhroth@ruc.dk> wrote:
>Jeg har bemærket, at mange herinde ikke følger de sædvanlige retningslinjer
>for nyhedsgrupperne, blandt andet vedr. beskæring af citater. Besvarede
>inglæg bliver ofte unødigt lange og tunge at læse.

Såhär idag när jag sitter på andra sidan om ett krånglande och långsamt
modem kan jag inte annat än hålla med. Lämna bara så mycket att man
ser vad ni svarar på, och *radera resten*.

Jag kunde ju hålla mig till att kolla på uni, men måste ju höra hur det
går med Janes killinger... (Håller tummarna!)

h. Kristina

--
There was no possibility of taking a walk that day.