SE HER!
Fra : fam. Ager

Dato : 03-03-04 13:03

Hej alle!
vedrørende den grusomme historie om den mishandlede hund, og alle de andre
historier der har været igennem tiden, ikke blot med hunde, men alle slags
dyr der mishandles og vanrøgtes. Jeg har for et øjeblik siden, afsendt en
mail til Dansk kennel klub, og spurgt om deres holdning og bedt om deres
hjælp, til at råbe politikerne op. En landsdækkende underskriftindsamling
der kræver straframmen for den slags modbydeligheder sat op!.
Er i med på den? og kan i bidrage til lign. tiltag?! kom med nogle foreslag!
Marie.

---
T-man

Fra : jobe

Dato : 03-03-04 14:11

HVOR SKAL JEG SKRIVE UNDER???
Kan vi få politikkerne til at sætte straffen op på vold mod dyr er jeg med.
De skal straffes hårdt dyr har oz sjæl og personlighed.

Fra : Britta Sørensen

Dato : 03-03-04 22:53

> [...]
> der kræver straframmen for den slags modbydeligheder sat op!.
> Er i med på den? og kan i bidrage til lign. tiltag?! kom med nogle

ABSOLUT !!
jeg siger også bare lad mig skrive under !

mvh. Britta

Fra : Jesper Olesen

Dato : 04-03-04 13:21

Jeg er også klar med min underskrift!