Rengøring
Fra : Helle

Dato : 29-02-04 17:17

Hejsa.

Ja her stiller jeg så et lidt sært spørgsmål men jeg mener det altså seriøst
*g*. Hvor tit støver I andre af og gør rent og støvsuger? vi har to
indekatte og jeg synes virkelig det er nødvendigt at støve af en gang om
ugen og støvsuge et par gange om ugen. Måske jeg bare er hysterisk med
rengøring eller hvor tit gør I andre rent?

Mvh Helle

--
Når du besvarer mig privat, så slet "FJERN" fra email adressen.

www.hellenielsen.dk

Fra : Louise Viborg

Dato : 29-02-04 17:32

Hej Helle!
Jeg støvsuger ca hver 2. dag og søver af en gang om ugen. For det
meste om lørdagen hvor jeg plejer at gøre hovedrent

Knus Louise
Katteri DK Shuno Zahra
Opdræt af Smukke Selvsikre Skovkatte
http://www.shunozahra.dk
Dejlig hunkilling til salg!
Nyt kuld ventes i uge 15!

Fra : Lene Hansen

Dato : 29-02-04 19:07

Jeg må altså løbe en tur med støvsugeren hver dag, det sker dog at jeg
springer en dag over, men det kan bestemt også ses. Men nu har jeg også bl.a
5 perserkatte og en meget langhåret hund, men jeg sætter også pris på at her
ser nogenlunde pænt ud, på trods af alle dyrene. Støve af, bliver sådan
efter behov, dog større overflader, som køkkenborde og andre bordflader får
en tur hver dag.

Med venlig hilsen

Lene

Fra : Jane :o)

Dato : 29-02-04 20:26

> [...]
>
> Mvh Helle
>

> --
> Når du besvarer mig privat, så slet "FJERN" fra email adressen.

Hejsa

Med vores 3 katte og en sort sofa, støvsuger jeg hver dag.

Der er TYDELIGE spor efter deres hyggen der, og hver dag, ser det ud som om
der ikke er støvsuget i 1 uge...

Så jeg syntes nu et par gange om ugen er ok sluppet.

Iøvrigt ynder vores yngste Nancy at grave i potteplanter, så jord er der
også noget af hver dag...

Vi har en åben kattebakke, så de får også skrabt godt med grus ud ofte.

Tørre støv af er ikke noget fast antal dage... Sådan når det trænger,
hvilket kan svinge meget.

Mvh Jane

Fra : Kristina R M Weimer

Dato : 01-03-04 16:17

Helle <mail@FJERNhellenielsen.dk> wrote:
---
>rengøring eller hvor tit gør I andre rent?

Så flitiga ni alla är med att stövsuge Är det bara jag som har två
hysteriska katter som flyger omkring i lägenheten och jamar hysteriskt
varje gång man föröker använda helvetesmaskinen? Sen är de nervösa och
uppjagade i timmar efteråt.

Jag brukar nöja mig med att sopa runt lådan och i köket ofta, och sen
har jag en mopp med microfiberhuvud, som tar hårtottar och skräp ganska
bra, som jag drar runt med lite då och då, när jag tycker det börjar bli
tussar under hyllorna, eller sand i rummet... Det gör jag nu högst en gång i
veckan. Själva dammsugaren kommer inte fram mer än någon gång i månaden,
om ens det. Tur att man inte har tendens till dammallergi

Men ärligt talat, katterna blir så stressade av det att jag inte tycker
om att dammsuga speciellt ofta. Då får det hellre vara dammigt. De har
ingen möjlighet att gömma sig heller, då vi bor i en etta. Men, det
måste erkännas, ingen som känner mig skulle kunna anklaga mig för att ha
städneuros direkt

h. Kristina (som tycker mer om att läsa än att städa...)
--
There was no possibility of taking a walk that day.

Fra : Elwarth

Dato : 01-03-04 17:15

"Kristina R M Weimer" <kweimer@cc.helsinki.fi> skrev i en meddelelse
> Helle <mail@FJERNhellenielsen.dk> wrote:
> ---
>
> Så flitiga ni alla är med att stövsuge

Hæhæ, det tænkte jeg også
Her i huset er det ret minimalt, hvad vi får gjort. Vi skal være heldige,
hvis vi får taget os sammen til at gøre rent en gang om måneden. Og i
erkendelse af, at det altså ikke er nok, har jeg lige i dag bestilt en til
at komme og gøre det for os
Så nu skulle der gerne blive gjort rent hver 14. dag, så må vi se, om jeg
kan tage mig sammen til at gå en tur med støvsugeren lidt ind i mellem også.

Venligst
Dorthe

Fra : Kate

Dato : 01-03-04 22:23

kweimer@cc.helsinki.fi (Kristina R M Weimer) wrote in

> Så flitiga ni alla är med att stövsuge Är det bara jag som har
> två hysteriska katter som flyger omkring i lägenheten och jamar
> hysteriskt varje gång man föröker använda helvetesmaskinen?

Bestemt ikke. Her er der 4 fire katte som bestemt ikke bryder sig om
helvedesmaskinen. Det betyder også at jeg nogle gange springer over
hvor jeg burde ha' støvsuget, hvis de sover sødt. Jeg nænner ikke at
forskrække dem

--
Kate

Ved privat svar fjern spamme.
If you want to reach me remove spamme.

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 02-03-04 02:21

Kate <km1111dljspamme@oliwer.dk> writes:

> [...]
> helvedesmaskinen. Det betyder også at jeg nogle gange springer over
> hvor jeg burde ha' støvsuget, hvis de sover sødt. Jeg nænner ikke at

Sker også her...;-/
Så støvsuger kun efter behov, dvs når støvet er præcis 30 minutter om
at lægge sig efter en Anastacia fræser, så bliver uhyret altså taget
frem...
Til daglig plejer det at være nok bare at åbne i begge ender så blæser
møget ud i en af dem alt efter hvor vinden blæser fra...*GG*
--
Med venlig hilsen & mIauu samt Miauu
Henrik & Anastacia samt Melissa fra regnbuebroen

http://misbamsen.dk posted with gnus Do not fear the penquin

Fra : Kristina R M Weimer

Dato : 02-03-04 08:11

Kate <km1111dljspamme@oliwer.dk> wrote:
> [...]
>helvedesmaskinen. Det betyder også at jeg nogle gange springer over
>hvor jeg burde ha' støvsuget, hvis de sover sødt. Jeg nænner ikke at

Precis. Vad gör man inte för de små.
(Det är ju också en bra ursäkt, jag tycker inte speciellt mycket
om att dammsuga

h. Kristina

--
There was no possibility of taking a walk that day.

Fra : Lene Hansen

Dato : 02-03-04 14:30

Jeg behøver ikke at tage hensyn til det med at støvsuge. Dem der er bange,
går op på 1. sal .mens jeg støvsuger nedenunder og omvendt. Men når det så
er sagt, så eeelsker min perserhankat, Pingo, at blive støvsuget!! Han ser
ret komisk ud når støvsugeren har været rundt omkring på ham i hans lange
pels. Pelsen står ud til alle sider og den statiske elektricitet er ret
tydelig......
Når han høre suget fra støvsugeren, så er det store spørgsmål om jeg nu får
lov til at støvsuge i fred, for han cirkler rundt om støvsugeren og miaver i
håb om at få gennemsuget pelsen. Selv halen får lov til at ryge helt op i
røret!
Jeg skal se om jeg kan tage et billede af ham under støvsugning en dag, så
kan I selv se at det kan altså også lade sig gøre med en kat, der IKKE er
bange for støvsugeren.

Hilsen

Lene