Billeder af den nye Musli og Fie
Fra : Katja Gøbel

Dato : 29-02-04 16:12

Her kan i se billeder af Musli og Fie.

Synes I ikke han ser lidt langlemmet ud og har store ører?? og hvordan ser
han ud vægtmæssigt?? Jeg synes selv han kan tåle at tage lidt på. Men smuk
er de begge to. Og dejlige. Musli har iøvrigt en brun plet i panden/på
hovedet, men den er svær at se.

http://www.dk-fritid-dyr-kat.dk/nyhedsgruppen/album_index.php?selected_folder=872

Hilsen katja

Fra : Katja Gøbel

Dato : 29-02-04 16:14

Her er et bedre link

http://www.dk-fritid-dyr-kat.dk/nyhedsgruppen/album_show.php?album=279&folder=872&limit_start=0&limit_user=15

Fra : Britta Sørensen

Dato : 29-02-04 16:50

> Her er et bedre link

http://www.dk-fritid-dyr-kat.dk/nyhedsgruppen/album_show.php?album=279&folder=872&limit_start=0&limit_user=15

> "Katja Gøbel" <katja@goebelconsult.dk> skrev i en meddelelse

Hej Katja.

Jeg må lige sige at de er rigtig søde beggeto, og Musli ser ud til at være i
fin foderstand, og det med han ser langlemmet ud, det er ingen skam, han
vokser bare lidt sjovt, som teenager nu engang gør
Jeg synes de er smukke begge to !

Med venlig hilsen Britta

Fra : Jane :o)

Dato : 29-02-04 20:22

> Fra: "Katja Gøbel" <katja@goebelconsult.dk>
> [...]

Nøj, hvor han ligner vores Niels.

http://www.janemark.dk/cats.html

Hvor var det du havde fået ham?

Mvh Jane

Fra : Katja Gøbel

Dato : 29-02-04 20:37

Ja de ligner da hinanden ekstremt meget. Musli har lige præcis samme brune
"plet" på hovedet. Ligner nøjagtigt i farve mm.
Det var da skægt.
Han er vel ikke en udeløbende kat. *g* man kan aldrig vide

Fra : Katja Gøbel

Dato : 29-02-04 20:39

Og jeg har fået ham fra en pige i Kolding. Musli er blevet taget fra moderen
som knap 8 uger gammel, da hun skulle aflives, og har boet hos hende i
Kolding. Og nu er Musli 16 uger og hun må så ikke have ham pga. hun ikke må
have dyr hvor hun bor.

Så det kan jeg ikke rigtig sige så præcist.

Fra : Kate

Dato : 06-03-04 00:06

"Katja Gøbel" <katja@goebelconsult.dk> wrote in

> http://www.dk-fritid-dyr-kat.dk/nyhedsgruppen/album_show.php?album=
> 279&folder=872&limit_start=0&limit_user=15

Nu virker hjemmesiden igen, Juhu. Faktisk kom jeg straks til at tænke
Theo Min gamle veninde havde en kat for over 20 år siden som jeg
passede en overgang. Katten var godt nok ikke helt rask i sit hovede,
men den hed altså Theo

--
Kate

Ved privat svar fjern spamme.
If you want to reach me remove spamme.

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 29-02-04 16:54

Katja Gøbel wrote:
> Her kan i se billeder af Musli og Fie.

hvor er de bare bedårende begge to ;)

> Synes I ikke han ser lidt langlemmet ud og har store ører??

nææææh..... han ligner en helt almindelig "huskat"te killing..... jeg synes
måske hans hovede virker en smule lille i forhold til kroppen, men det er
ikke unormalt at man ser det..... han skal nok vokse ind i sin krop og
hovede ;) killinger har det som mennesker, med at vokse i ryk ;)

> og hvordan ser han ud vægtmæssigt??

jeg synes han ser fin ud.... måske en anelse til den slanke side, men hele
hans kropsbygning indbyder ikke ligefrem til at han skal være robust, så det
synes jeg ikke du bør anse for et problem...

> Jeg synes selv han kan tåle at tage lidt på.

alt er relativt.... men bør som hovedregel kigge på den generelle
kropsbygning af en kat når man bedømmer vægten.... Musli ser som sagt for
mig ud til at være af den lidt slanke type.... skal man sammenligne med
racer (uden at skorte til specialtræk) så er han af typen som feks Oci
katten og Abysiniere og lignende... han skal ikke være for tung i det....
men jeg kan forestille mig at med en mis som Fie, kan det være svært at
bedømme hvordan han måske bør se ud....
du kan se en Oci-kat her : http://www.ocicat.dk/DKocicat.htm
hvis man feks forventer at den hankat man får er lidt mere robust i det som
feks en brite, så vil man naturligvis undre sig, og føle at katten er for
tynd :)
du kan se en brite her: http://www.catwalks.dk/

--
Knus, Sabina
"Whether you like it or not, you're in the middle of a war that has

Fra : Louise Viborg

Dato : 29-02-04 17:21

Jeg synes han ser ud til at være i fin stand! Han er en fin slank mis
og det gør ikke noget han er lang.I den alder er killinger gerne meget
uharmoniske

Mvh. Louise
Katteri DK Shuno Zahra
Opdræt af Smukke Selvsikre Skovkatte
http://www.shunozahra.dk
Dejlig hunkilling til salg!
Nyt kuld ventes i uge 15!

On Sun, 29 Feb 2004 16:11:55 +0100, "Katja Gøbel"

Fra : Pia Lihme Petersen

Dato : 29-02-04 17:53

Hej Katja

Hvor er de dog søde og smukke begge to !!!

Jeg synes ikke Musli ser "tynd" ud -- måske er det bare fordi du er vant til
at kigge på Fie som er stor med alt hendes hår ? Det er i hvertfald hvad min
dyrlæge siger, når jeg klager over at Pepsi er en pind .. "det er fordi de
andre er alt for store" siger han så .. haha .. Jeg tror bestemt ikke du
skal bekymre dig !!!

Held og lykke med den fortsatte sammenføring .. Fie ligner en bestemt dame,
men jeg er sikker på hendes hjerte smelter snart

Hilsen Pia og alle misserne

--
Photos: http://community.webshots.com/user/pia_denmark