Billeder af de små
Fra : Jane :o)

Dato : 28-02-04 22:39

Så har jeg taget lidt billeder af de daggamle små pusser...

Ikke blevet sådan gode i kvaliteten, da jeg jo tog uden blitz, men man kan
godt se, hvor nuser de er alligevel.

http://www.janemark.dk/kittens.html

Mvh Jane

Fra : Mona Schrøder

Dato : 28-02-04 23:34

"Jane " <virker@hotmail.NOSPAMcom> wrote in message
> Så har jeg taget lidt billeder af de daggamle små pusser...
>
> Ikke blevet sådan gode i kvaliteten, da jeg jo tog uden blitz, men man kan
> [...]

Hei så nydelig.:) deilig farge på de...
mine daggamle er her..:)
http://www.ochremenko.com/
*(de blir 4 uker på mandag)

Hilsen
Mona

Fra : Jane :o)

Dato : 29-02-04 00:07

> Fra: "Mona Schrøder" <moschro@online.no>
> Nyhedsgrupper: dk.fritid.dyr.kat
> Dato: Sat, 28 Feb 2004 23:33:49 +0100
> Emne: Re: Billeder af de små
>

> "Jane " <virker@hotmail.NOSPAMcom> wrote in message

> Hei så nydelig.:) deilig farge på de...
> mine daggamle er her..:)
> http://www.ochremenko.com/
> *(de blir 4 uker på mandag)
>
> Hilsen
> Mona

Nøøj hvor er de søde.

Hvordan tager du et så godt billede, hvis ikke man må bruge blitz?

Er der mere på din hjemmeside?

Hvilken race er det?

De ser sådan bølget ud i pelsen. Viiildt søde.

Mvh Jane

Fra : Jane :o)

Dato : 29-02-04 00:08

> Fra: "Mona Schrøder" <moschro@online.no>
> [...]

Sorry - jeg fandt menuen forneden. Også hvilken race o.s.v.

Så glem mit spørgsmål.

Mvh Jane

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 28-02-04 23:54

"Jane " <virker@hotmail.NOSPAMcom> writes:

> Så har jeg taget lidt billeder af de daggamle små pusser...
>
> Ikke blevet sådan gode i kvaliteten, da jeg jo tog uden blitz, men man kan
> godt se, hvor nuser de er alligevel.

Bestemt ja, det med blitz er mest når de begynder at åbne øjnene.
Men søde er de nu alligevel blitz elle ej *G*

Du kan roligt hilse forældrene og sige at det var godt arbejde og så
vil vi da gerne se flere sådan hen ad vejen *SS*

Fik Bamse gået sig en god tur ?

--
Med venlig hilsen & mIauu samt Miauu
Henrik & Anastacia samt Melissa fra regnbuebroen

http://misbamsen.dk posted with gnus Do not fear the penquin

Fra : Mette Svangren Gutte~

Dato : 29-02-04 08:16

"Jane " <virker@hotmail.NOSPAMcom> skrev i en meddelelse
> Så har jeg taget lidt billeder af de daggamle små pusser...

Uh, jeg er forelsket! Ej, Jane hvor er de lækre. Farverne er simpelthen
fantastiske! Ja, som nævnt tidligere er jeg stor fan af røde og hvide katte,
og disse kombinationer er da helt, helt skønne. De minder om min hedengangne
Ludvig.
Mangler nogen af dem hjem om en 12 ugers tid...*G*?

MVH Mette

Fra : Kristina R M Weimer

Dato : 01-03-04 16:01

Jane <virker@hotmail.NOSPAMcom> wrote:
>Så har jeg taget lidt billeder af de daggamle små pusser...
---

Åååh, så sööööta små råttor (Söt flicka också, förresten

Sjovt, jag tycker att kattungar brukar få alla möjliga färger,
oberoende vad föräldrarna har (okej, kan inte så mycket om genetik, och
har mest sett sådan huskattskullar där fadern är okänd, men ändå), men
här har du röd katt+vit katt= rödvita ungar

Lycka till i fortsättningen - tur att det är lååångt till Denmark - skulle
nog kunna ha en rödvit el två till

h. Kristina (savle, savle
--
There was no possibility of taking a walk that day.