En kat i stødet
Fra : Linda Hedegaard Jens~

Dato : 24-02-04 18:10

Min kat Cheeta er simpelthen så elektrisk i pelsen at det er helt
forfærdeligt. Hun får stød næsten hver gang man rører ved hende og det samme
gør jeg. Dette har næsten ført til at hun er halvbange for at blive aet pga
de rap hun får.
Kan jo ikke putte gele i hendes pels, men hvad kan man så gøre. Savner hende
selv om hun er lige ved siden af.

Linda

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 24-02-04 18:30

"Linda Hedegaard Jensen" <FJERNDETTEteddymis@stofanet.dk> writes:

> [...]
> de rap hun får.
> Kan jo ikke putte gele i hendes pels, men hvad kan man så gøre. Savner hende

Du kan købe noget som hedder coatgloss og en naturbørste. Du sprøjter
så coatgloss på pelsen og børster hende med lange tag.

Det virker uovertruffent og ikke flere stød, samtidig med at hun får
en rigtig pæn pels af det...

--
Med venlig hilsen & mIauu samt Miauu
Henrik & Anastacia samt Melissa fra regnbuebroen

http://misbamsen.dk posted with gnus Do not fear the penquin

Fra : Ditte Hansen

Dato : 24-02-04 19:31

Hejsa

Hvor køber man coatgloss, hos dyreforretningen?

Hilsen Ditte, Randers

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 24-02-04 19:59

"Ditte Hansen" <ditte@bog.dk> writes:

> Hejsa
>
> Hvor køber man coatgloss, hos dyreforretningen?

Ja det skulle jeg da tro, jeg købte mit/Anastacias der..

Det hedder Kw coat gloss og koster ca en 100 krone du kan evt også
prøve at kigge på http://www.kw.dk og kontakte dem hvis de ikke har
det hos din lokale (hvilket jeg næsten ikke kan tro at de ikke har..*SS*)

Skal hilse og sende et spinnbrum fra Anastacia som lige reddede sig en
guffer fordi jeg skulle hen i madskabet for at finde det *GG*

Fra : Doris

Dato : 24-02-04 21:48

Du kan også bare blande noget børnebalsam og vand og spøjtre på, eller
brug en klud, hvis missen ikke kan lide lyden ;)