Kan du finde din kat?
Fra : Brian Axelgaard

Dato : 24-02-04 17:49

Ja en lidt underlig overskrift :) jeg ved det. Mit "problem" er at jeg ikke
kan finde vores egen kat i katteregisteret på
http://www.katteregister.dk/DesktopDefault.aspx?tabindex=4&tabid=12
Kan i finde jeres kat der?

Fra : Allan

Dato : 24-02-04 17:59

"Brian Axelgaard" <5505094m001@stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
ikke
> kan finde vores egen kat i katteregisteret på

Hej

Nej min er også blevet væk ?

Der må være problemer et eller andet sted.

Mvh Allan

Fra : Allan

Dato : 24-02-04 18:07

"Allan" <allan_roskilde@hotmail.REMOVEcom> skrev i en meddelelse

> [...]
> >

> Hej
>
> Nej min er også blevet væk ?
>
> Der må være problemer et eller andet sted.

Jeg svarer lige mig selv.
Det er nok fordi det er en nystartet service.
Sidste år var det vist ikke muligt at finde oplysninger på nettet fra
katteregistret.

Det kan man derimod i det andet register http://www.inges-kattehjem.dk/

Det er ikke nemt når der er 2 registrer.

mvh Allan

Fra : Bettina Hansen

Dato : 24-02-04 18:01

Brian Axelgaard wrote:
> Ja en lidt underlig overskrift :) jeg ved det. Mit "problem" er at jeg ikke
> kan finde vores egen kat i katteregisteret på
> [...]

Nej - ingen af dem... Jeg tror ikke at siden virker - lige meget hvad
jeg søger efter og ligemeget hvormange tal/bogstaver jeg erstatter med *
så finder den 0 resultater...

Til gengæld kan jeg finde alle mine på:
http://www.dansk-katteregister.dk/soeg.asp

Mvh Bettina

--
http://chin.dk
http://sponsorbarn.info

Fra : Jakob Thuesen

Dato : 24-02-04 18:07

Der findes vist lidt forskellige udgave og versioner af disse.

Vores står fx i denne: http://www.dansk-katteregister.dk, som administreres
af Inges kattehjem, men ikke i den du nævner.

Mvh

Jakob

Fra : Linda Hedegaard Jens~

Dato : 24-02-04 18:07

> [...]
ikke
> kan finde vores egen kat i katteregisteret på

Har kigget efter Cheeta mange gange men hun er der altså ikke. Hvad søren
skal man så bruge det til, man betaler jo 100 kr og så er katten der ikke
engang. Øv

Fra : Tina Susanne Johanss~

Dato : 24-02-04 19:52

Brian Axelgaard skrev i en meddelelse
> [...]
ikke
> kan finde vores egen kat i katteregisteret på

Der må være en midlertidig fejl i systemet. Det er ikke mere end en uge
siden at jeg tjekkede og fandt alle mine tre rødder på siden - og jeg får
også 0 i mine søgeresultater nu.

Mvh Tina
--
www.1001kat.dk