Dyrlæge i Viborg
Fra : Jane :o)

Dato : 17-02-04 15:44

Hej herinde

Vores hunkat er gravid, og jeg vil gerne have hende til et lille "tjek" hos
dyrlægen, sådan om alt er ok o.s.v.

Er der nogen af jer herinde, der har erfaring med en god dyrlæge i Viborg,
da der en del forskellige at vælge imellem?

Er det iøvrigt mig der er "hønemor" - eller er det normal lige at få tjekket
om graviditen forløber normalt o.s.v.
Det er første gang vi skal have killinger, og hvis hun blev gravid, der hvor
vi regner med det, skal hun føde om ca. 10 dage.

Jeg har postet link til hende før i denne gruppe - men her er lige et, som
hun ser ud nu, hvor hun er gravid. (svært at se måske.. fra den vinkel..)
Det er hende den røde - Det er den hvide der er far til de kommende
killinger.

http://www.janemark.dk/cats.html

Mvh Jane

www.janemark.dk

Fra : Helle Frederiksen

Dato : 17-02-04 16:01

"Jane " <virker@hotmail.NOSPAMcom> skrev i en meddelelse
> [...]
> hun ser ud nu, hvor hun er gravid. (svært at se måske.. fra den vinkel..)
> Det er hende den røde - Det er den hvide der er far til de kommende

Hej Jane.

Ja undskyld.....men jeg aner overhovedet intet om det du spørger om .
Jeg bliver altså bare nødt til at kommentere et af dine billeder - det af
din datter (?), der ligger på gulvet med den hvide kat. Det er da helt vildt
godt!

Det var bare det jeg ville sige - hej ;oD.

Med venlig hilsen
Helle Frederiksen.

Fra : Jane :o)

Dato : 17-02-04 16:19

[snip en masse...]

> [...]
> godt!
>
> Det var bare det jeg ville sige - hej ;oD.

Tak.

Ja, han er verdensmester i afslapning... hihi..

Mvh Jane

Fra : Elwarth

Dato : 17-02-04 16:32

"Jane " <virker@hotmail.NOSPAMcom> skrev i en meddelelse
> Er der nogen af jer herinde, der har erfaring med en god dyrlæge i Viborg,
> da der en del forskellige at vælge imellem?

Hej Jane

Center Dyreklinik v. John C. Dee, Livøvej 7 H, tlf. 86623294, skulle være
rigtig god. Han er efter sigende fagdyrlæge indenfor katte. Jeg kender ham
ikke selv, men Abbies opdrætter sværger til ham.

Venligst
Dorthe

Fra : Jane :o)

Dato : 17-02-04 17:57

> [...]
> rigtig god. Han er efter sigende fagdyrlæge indenfor katte. Jeg kender ham
> ikke selv, men Abbies opdrætter sværger til ham.

Takker mange gange.

Mvh Jane

Fra : Lars

Dato : 17-02-04 19:31

> [...]
> hun ser ud nu, hvor hun er gravid. (svært at se måske.. fra den vinkel..)
> Det er hende den røde - Det er den hvide der er far til de kommende

Kun de bedste anbefalinger til Center Dyreklinik. Vores Fie er netop blevet
steriliseret og tatotveret derude. Fint arbejde og missen frisk som en fisk
(undskyld) allerede dagen efter.
Vi har fuld tillid til John C. Dee og kan som sagt kun anbefale.
Telefonnummer 86 62 32 94.
vh
Lars

Fra : Jane :o)

Dato : 18-02-04 08:58

[snip... en masse]

> [...]
> (undskyld) allerede dagen efter.
> Vi har fuld tillid til John C. Dee og kan som sagt kun anbefale.

Takker mange gange.

Har bestilt en tid.

Mvh jane

Fra : Jokerman

Dato : 17-02-04 20:45

Hej Jane

Jeg kan se at du allerede har fået nogle anbefalinger, me jeg synes lige jeg
ville anbefale Stig Salomonsen, Gl. Randersvej 42 - det er i Overlund. Vi
har brugt ham til Frida og er meget tilfreds med ham.

Hilsen
Jokerman

Fra : Nina, Tender Tribes

Dato : 18-02-04 09:16

> [...]
> hun ser ud nu, hvor hun er gravid. (svært at se måske.. fra den vinkel..)
> Det er hende den røde - Det er den hvide der er far til de kommende

Hej Jane
Jeg var ikke taget til tjek hos dyrlægen med en højgravid kat, medmindre der
er tegn på problemer.
Det er stressende for en kat, og der er også en risiko for at du sygdomme
med hjem... det er jo der de syge dyr kommer...

Hvis hun trives, virker sund og rask og du kan mærke liv, så vent de 10 dage
og se hvad der sker
Jeg kan forøvrigt anbefale dig Politikkens kattebog, der står en del om hvad
man skal være opmærksom på. Den er god for "førstegangs-drægtige" ))))

Husk at hun her de sidste uger skal have ekstra nærring. Killingefoder er
godt til det formål.

Held og lykke
Hilsen Nina
www.tendertribes.dk

Fra : Mette Svangren Gutte~

Dato : 18-02-04 14:10

"Jane " <virker@hotmail.NOSPAMcom> skrev i en meddelelse

Det er den hvide der er far til de kommende
> killinger.

Neeej, hvor minder Niels mig altså bare om min elskede Ludvig, der måtte
aflives efter 2x komplicerede benbrud. Hvis nu de får en søn, der ligner
farmand....suk

MVH Mette

Fra : Jane :o)

Dato : 18-02-04 14:43

> [...]
>
> Neeej, hvor minder Niels mig altså bare om min elskede Ludvig, der måtte
> aflives efter 2x komplicerede benbrud. Hvis nu de får en søn, der ligner

Sørgelig at høre... snøft...

Jeg skal nok ligge billeder ind så snart det sker...

Mvh Jane

Fra : Kate

Dato : 18-02-04 21:44

"Jane " <virker@hotmail.NOSPAMcom> wrote in

> Jeg skal nok ligge billeder ind så snart det sker...

Hæhæhæhæ, kun for at lokke

--
Kate

Ved privat svar fjern spamme.
If you want to reach me remove spamme.

Fra : Kate

Dato : 18-02-04 21:43

"Jane " <virker@hotmail.NOSPAMcom> wrote in

> http://www.janemark.dk/cats.html

skøøønt billede af din datter og Niels (det er da ham ikke?)
Og jeg formoder det nederste billede så er Nancy, hvor er hun dog
nuttet

Fra : Jane :o)

Dato : 19-02-04 08:39

> [...]
>
> skøøønt billede af din datter og Niels (det er da ham ikke?)
> Og jeg formoder det nederste billede så er Nancy, hvor er hun dog

Ja - det er Niels - ham den hvide...

Mvh Jane

---
www.janemark.dk