Hvor er Flemming Udbjorg blevet af ???
Fra : ven_hj@yahoo.dk

Dato : 12-03-04 21:58

Hvor er Flemming Udbjorg blevet af ? han udfyldte eller hullet godt i
Carsten Stages fravær !1 Nu er Carsten Stage kommet tilbage ! og hvor
er så Flemmeing Udbjorg blevet af ??
hahahahahhahahahahaahahhahaah hohohohohohohohoo

Fra : Gismo

Dato : 13-03-04 00:36

ven_hj@yahoo.dk wrote:
> [...]
> er så Flemmeing Udbjorg blevet af ??
> hahahahahhahahahahaahahhahaah hohohohohohohohoo

Tåbe.

Det er helt vildt OT......Tag dig nu sammen

Det er længe siden vi har hørt fra verner, Bo Børgensen ect.
måske var dig som var Flemming udbjørg, det er ikke nemt
at holde styr på så mange person gemt i samme krop.

Måske en troll har spist ham.

Gismo.

Over and out, Don't feed the troll

Fra : Flemming Udbj?rg

Dato : 13-03-04 12:44

Bare rolig Verner.

Jeg lever, har det fint - og fastholder, at jeg ikke har lyst til at
debatere mere med dig, fordi det absolut intet nyt fører med sig! Det
er jo en af mine mange demokratiske rettigheder, som især du burde
respektere.

/Flemming :)

Fra : Revsgaard

Dato : 13-03-04 14:53

Utroligt, at denne mandsperson kan få lov til, at ligge disse
indlæg på denne NG. Jeg kan ikke se, hvad det har med
camping eller debat, at gøre.
Jeg ved ikke, hvem der administrer denne NG, men jeg
er ikke særlig imponeret.
Jeg ved godt, at der er psykopater alle steder, men kunne
man ikke holde denne NG mere 'ren' for ulødige indlæg.
Alternativt kan jeg anbefale debat-siderne på http://www.dcu.dk
og http://www.campingdanmark.dk, der er fri for indlæg, der
ikke har nogen relevans for os campinginteresserede.

Ellers vil jeg følge Gismo eksempel - Over and out, Don't feed the troll.

Joergensen

Fra : Steen ?bel?e

Dato : 14-03-04 09:31

"Revsgaard" <gonzo@surfpost.dk> wrote in message news:<40531249$0$747$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>...
> [...]
> indlæg på denne NG. Jeg kan ikke se, hvad det har med
> camping eller debat, at gøre.
> Jeg ved ikke, hvem der administrer denne NG, men jeg

Nu er det jo bare sådan, at der sidder ikke nogen og redigerer en
nyhedsgruppe. Det hele foregår elektronisk, så det folk sender ind,
bliver bare sat på.

Det er også derfor at ovennævnte person ikke gider debatere på DCU,
campingguiden og campingdanmark,for da bliver hans indlæg kvalt ved
fødslen.

Lave en kontrol der udelukker bestemte e-mailadr og navne går heller
ikke, da man jo kan oprette alle de adr man vil have, og vi har jo nok
alle oplevet indlæg skrevet af flere forskellige personer, men med
absolut samme gramatiske fejl og ordstillinger.

Så rådet herfra. Er det noget man ikke kan lide, så ignorer
indlægget.

mvh
Steen

Fra : Carsten Holck

Dato : 14-03-04 09:43

Revsgaard wrote:
> [...]
> indlæg på denne NG. Jeg kan ikke se, hvad det har med
> camping eller debat, at gøre.
> Jeg ved ikke, hvem der administrer denne NG, men jeg

Hvis du vil vide mere om usenet så kig på http://www.usenet..dk, hvor du bl.
a. kan læse hvorfor det ikke er smart at topposte.

/carsten