DK camping klub
Fra : Per H

Dato : 01-03-04 21:05

Nogle her der er med i Subj.?

De ser da ud til at hygge sig gevaltigt.

Vh Per

icq 8212837

Fra : Tommy Hansen

Dato : 01-03-04 22:17

"Per H" <phbyg@privat.dk> skrev i en meddelelse
> Nogle her der er med i Subj.?
>
> De ser da ud til at hygge sig gevaltigt.

Jamen, jeg har da været med i et par år og er ganske godt tilfreds. Jeg har
dog ikke deltaget i klubbens arrangementer.
Gode rabatter og internationalt campingpas.

--
Kjeld Tommy Hansen

http://home13.inet.tele.dk/kth - mest om camping

Fra : ven_hj@yahoo.dk

Dato : 02-03-04 11:18

"Tommy Hansen" <nospam@adresse.dk> wrote in message news:<4043a84d$0$29403$edfadb0f@dread15.news.tele.dk>...
> "Per H" <phbyg@privat.dk> skrev i en meddelelse

> Jamen, jeg har da været med i et par år og er ganske godt tilfreds. Jeg har
> dog ikke deltaget i klubbens arrangementer.
> Gode rabatter og internationalt campingpas.

Er helt enig, ser meget hyggeligt ud. Hvis denne klub kunne forhandle
sig frem til 10-15 pladser hvor det er gratis for børn så kan DCU godt
pakke sammen lukke og slukke, så har DCU ikke en chance for at
overleve ))
Ærgeligt at damen som skrev om gratis børn her ikke havde ret, for SÅ
var der sket ting og sager i DCU.
Venlig hilsen
verner

Fra : Jette-Kirsten Larsen

Dato : 03-03-04 12:28

"Per H" <phbyg@privat.dk> skrev i en meddelelse
> Nogle her der er med i Subj.?
>
> De ser da ud til at hygge sig gevaltigt.
>

> Vh Per
>
> icq 8212837

Hej Per !!

Ja vi er medlem og vi hygger os gevaldigt - til jer der er medlem, men som
ikke er med på deres turer, kan jeg bare sige : Let r... og kom med vi ( i
kreds 2 har det kanonsjovt) Vi starter sæsonen i påsken hvor vi er på
Vestbirk camping nær Horsens og alle er velkomne osse fra de andre kredse.
Vi hygger os meget. se evt. www.kreds2.dk der er lidt info om hvad vi laver
i vores kreds. Kom op af stolene og kom med, jeg skal personligt sørge for
at der bliver taget godt imod jer, og jeg giver da osse gerne en øl til en
hyggelig snak til de som kommer forbi !! Alle ved hvor Jette-Kirsten er !!

Campingknus til jer alle !!

Jertte-Kirsten Larsen

Fra : Per H

Dato : 04-03-04 20:00

On Wed, 3 Mar 2004 12:27:49 +0100, "Jette-Kirsten Larsen"
<jette-kirsten@jetbil.net> skrev:

> "Per H" <phbyg@privat.dk> skrev i en meddelelse

> Ja vi er medlem og vi hygger os gevaldigt - til jer der er medlem, men som

Ja det var lige før jeg kunne lugte kaffen da jeg ringede til dem.

Vh Per

icq 8212837

Fra : Per H

Dato : 04-03-04 20:30