DCU p..... på sine medlemmer.
Fra : ven_hj@yahoo.dk

Dato : 27-02-04 22:22

Der har lige været Kredsgeneralforsamlinger i næsten alle 7
DCU-kredse!

KUN de FÅ tilstedeværende må få kredsens regnskaber at se!

Hvis du er forhindret i at deltage i Kredsgeneralforsamlingen ER DU
SOM MEDLEM UDELUKKET FRA AT SE REGNSKABER OG FÅ ET REFERAT af de
sidste to års aktiviteter og beslutninger i DIN Kreds!

HVEM SAGDE DEMOKRATISKE TILSTANDE I DCU ?

INGEN Kredsbestyrelse eller Hovedbestyrelsen lægger referater og
regnskaber AF KREDSGENERALFORSAMLING eller REPRÆSENTANTSKABSMØDET
(hvor medlemmerne IKKE har adgang) ud på Kredsens/DCUs hjemmeside til
INFORMATION og ORIENTERING af ALLE DCUs MEDLEMMER!

HVEM SAGDE DEMOKRATI I DCU ?

DCU P..... PÅ SINE MEDLEMMER.

Kredsenes regnskaber og referater er HEMMELIGE for de medlemmer som er
forhindret i at møde op den ENE aften hvert andet år!

HVEM SAGDE DEMOKRATISKE TILSTANDE I DCU ?

Til DCUs Repræsentantskabsmøder, som afholdes EEN dag hvert andet år,
er medlemmer forment adgang !
DCUs regnskaber og referat af dette møde er HEMMELIGT for ALLE
medlemmerne!

HVEM SAGDE DEMOKRATISKE TILSTANDE I DCU ?

Venlig hilsen
verner

Fra : Preben Andersen

Dato : 28-02-04 08:08

<ven_hj@yahoo.dk> wrote in message

[cutcutcut]
> HVEM SAGDE DEMOKRATISKE TILSTANDE I DCU ?

Hvad står der i foreningens vedtægter?

mvh
Preben

Fra : ven_hj@yahoo.dk

Dato : 28-02-04 13:37

"Preben Andersen" <pranSLETDETTE@privat.dk> wrote in message news:<40403e18$0$27391$edfadb0f@dread16.news.tele.dk>...
> <ven_hj@yahoo.dk> wrote in message
>
> [cutcutcut]
>

> Hvad står der i foreningens vedtægter?
>
> mvh
> Preben

Hej Preben!

I DCUs Love og Vedtægter står er IKKE at

-DCUs regnskaber er HEMMELIGE !(Kredsenes festregnskaber må de der
møder op se)
-DCUs referater er ALLE HEMMELIGE for medlemmerne!
-medlemmerne skal have så lidt information som overhovedet muligt!
-medlemmer ikke må få kendskab til dagsordenen på Generalforsamlinger
og Repræsentantskabsmøder !
-medlemmerne ikke må få at vide hvad der behandles, drøftes og
BESLUTTES på Repræsentantskabsmøderne, DCUs højeste myndighed !
-tillidsrepræsentanter IKKE skal informere VIDERE ud til medlemmerne i
kredsene! (hvad er så overhovedet deres formål ??).
-medlemmerne ikke må komme til orde !
-medlemmerne ikke må debattere demokrati og ledelsen af DCU !
-medlemmernes ytringsfrihed knægtes !
-medlemmerne CENSURERES !

Kan du Preben ! eller andre DCU-elskere af nuværende bestyrelse se
hvor ovennævnte "DEMOKRATISKE" foranstaltninger står i DCUs Love og
Vedtægter? se disse på DCUs hjemmeside.

Hvem tror du Preben har indført ovennævnte foranstaltninger mod ALLE
medlemmer!

Venlig hilsen
verner

Fra : Preben Andersen

Dato : 28-02-04 17:09

[cut]
> Kan du Preben ! eller andre DCU-elskere af nuværende bestyrelse se
> hvor ovennævnte "DEMOKRATISKE" foranstaltninger står i DCUs Love og
> Vedtægter? se disse på DCUs hjemmeside.

Jeg er ikke DCUelsker. For 20 år siden var jeg medlem et år, men da jeg ikke
følte, jeg fik noget for penhgene, meldte jeg mig ud igen. siden har
foreningen raget mig en pind.

> Hvem tror du Preben har indført ovennævnte foranstaltninger mod ALLE
> medlemmer!

Aner det ikke Verner, og jeg er også fløjtende ligeglad, men jeg forstår
ikke, hvorfor du hidser dig op over foreningen. Du må gøre din indflydelse
gældende på demokratisk, vis eller også synes jeg, du skulle melde dig ud.
Det er muligt foreningen er ledet af nogle inkompetente skvadderhoveder,
pampere, debile foreningsfolk eller hvad ved jeg, men det er da ikke
rimeligt, at det skal påvirke dig i en sådan grad, som det fremgår af dine
mange indlæg om DCU. Dit helbred har tydeligvis allerede taget skade. Meld
dig ud, glem DCU og se så at komme videre med dit liv. Medlemskab er
heldigvis ikke tvunget.

mvh
Preben

Fra : Kim

Dato : 29-02-04 02:46

"Preben Andersen" <pranSLETDETTE@privat.dk> skrev i en meddelelse

> <ven_hj@yahoo.dk> wrote in message
>

> Dit helbred har tydeligvis allerede taget skade. Meld
> dig ud, glem DCU og se så at komme videre med dit liv. Medlemskab er
> heldigvis ikke tvunget.

Det er da vist ret tydeligt, at Verner ikke har noget liv, hvis han droppede
sin jagt på DCU.
Kim

Fra : Sten bo

Dato : 29-02-04 08:10

Preben Andersen wrote:
.. Medlemskab er heldigvis ikke
> tvunget.
>
> mvh
> Preben

Det er tidligere oplyst at man ikke er medlem, at man aldrig har deltaget i
møder eller nogen side har tænkt sig at gøre det.
I - Vi - bliver bare holdt i gang med en række stikord og kommetarer.
Ikke at man ikke må udfolde sine evner i mediet, men se dog hvad der kommer
ud af det. Er der grund til at deltage hvis man ikke har nogle konkrete
svar - bortset fra du er for dum osv. Dermed kører man bare karusellen op i
omdrejninger hvorefter folk falder af når det til sidst går for stærkt.
Masser af eksempler på at man bare skruer svarene tilsvarende op.
Og dette indlæg er så endnu et uden konkret indhold om emnet. Desværre.
--
Hilsen Sten
http://www.justkidding.dk/audio/diverse01/e_001.mp3

Fra : phk

Dato : 29-02-04 10:21

"Sten bo" <sgos@stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> Preben Andersen wrote:
> . Medlemskab er heldigvis ikke

> Og dette indlæg er så endnu et uden konkret indhold om emnet. Desværre.

Det er jo også en af Bo Børgesens egne forfatterskaber, så det er der ikke
noget mærkeligt i.

--
Per, Esbjerg

Fra : Sten bo

Dato : 29-02-04 20:18

phk wrote:
> "Sten bo" <sgos@stofanet.dk> skrev i en meddelelse

> Det er jo også en af Bo Børgesens egne forfatterskaber, så det er der
> ikke noget mærkeligt i.

va? - joke!....... syns at jeg indleder med at manden har erklæret sig
ikke medlem osv.

Tror nok at jeg er kendt af andre i gr. Plejer da stort set at være
campingrelateret.

Nej, bestemt ikke og jeg er heller ikke supporter. Syns at man skader
debatten med helt forkert stil. Det virker nok bedre med flere fakta og
dæmpet stemmeføring.

Og endelig er jeg i tvivl og har før givet udtryk for, om subjekt ikke
kommer fra modsat side for netop at gøre folk kede af emnet så debat
smadres. Altså at gør det så surt at almindelige mennesker står af. Svært
at gennemskue.

sten - og bo - tilføjet for ikke at genere flere andre der hedder Steen.

For øvrigt er dette vist ude på sidelinien, idet der er ristet noget om
persondiskussioner - gælder nok også for mio - fy-

Fra : phk

Dato : 01-03-04 07:57

> Tror nok at jeg er kendt af andre i gr. Plejer da stort set at være
> campingrelateret.

Du er også kendt af mig ;) - det er "Preben´s" indlæg jeg mener er BB´s ...

--
Per, Esbjerg

Fra : Carsten Stage

Dato : 01-03-04 08:27

phk wrote:

> Du er også kendt af mig ;) - det er "Preben´s" indlæg jeg mener er
> BB´s ...

Jo, Sten Bo er vist kendt af de fleste her - specielt for de mange
underfundigt tænksomme indlæg.

Jeg tror dog at du tager fejl med hensyn til at omtalte indlæg skulle komme
fra BB.

--
Med venlig hilsen,

Carsten Stage
Campinginteresseret? Se http://campingstuff.dk

Fra : Preben Andersen

Dato : 01-03-04 08:45

"phk" <phk_stopspam@esenet.dk> wrote in message

> Du er også kendt af mig ;) - det er "Preben´s" indlæg jeg mener er BB´s

Jeg ved ikke hvad du har røget, og jeg aner ikke hvad du snakker om.

mvh
Preben

Fra : Carsten Stage

Dato : 01-03-04 09:04

Preben Andersen wrote:

> Jeg ved ikke hvad du har røget, og jeg aner ikke hvad du snakker om.

Sådan kan man også sige det

En lille bemærkning til denne tråd: Hvis alle undlod at svare på uønskede
indlæg fra én bestemt, kan man bare filtrere dem bort - desværre vil man så
se alle svarene, hvorfor det ville være ønskeligt at personen bare
ignoreres.

Fra : Per Rasmussen

Dato : 01-03-04 10:48

"Carsten Stage" <stage_nospam@fabel.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> indlæg fra én bestemt, kan man bare filtrere dem bort - desværre vil man

> se alle svarene, hvorfor det ville være ønskeligt at personen bare

Hej Carsten
Hvis du vil slippe for at se svarene i en bestemt tråd, kan du jo bare
filtrere på emnet.
Er hermed gjort hvorfor jeg ikke vil se dit evt. svar.

Venlig hilsen
Per Rasmussen

Fra : Carsten Stage

Dato : 01-03-04 10:52

Per Rasmussen wrote:

> Hvis du vil slippe for at se svarene i en bestemt tråd, kan du jo bare
> filtrere på emnet.

Det er rigtigt, Per. Men da personen har ny emnelinie i hver tråd, skal man
hver gang oprette en filterregel, og det ønsker jeg ikke, da det vil
udelukke andre som muligvis rammer samme emnelinie, med et interessant
indlæg.

> Er hermed gjort hvorfor jeg ikke vil se dit evt. svar.

OK

Fra : ven_hj@yahoo.dk

Dato : 01-03-04 22:33

"Carsten Stage" <stage_nospam@fabel.dk> wrote in message news:<c1v0fg$6aq$1@news.net.uni-c.dk>...

> [...]
> hver gang oprette en filterregel, og det ønsker jeg ikke, da det vil
> udelukke andre som muligvis rammer samme emnelinie, med et interessant

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHHAHAHAHHA!
HOHOHOHOHOHOHOHOHHOOHOHHOOHOHOHOHHOO!

Er de ikke mageløse disse "kloge" mennesker, der bruger AL deres tid
med at forkynde for AL folket, at de SANDELIG ikke gider at læse mine
indlæg om DCU, at de SANDELIG stiller på IGNORE hahahahahahha igen og
igen i næsten hvert ENESTE indlæg de læser om DCU HAHAHAHAHAAHAHAH
gentager de det samme vås HAHAHAHAH.

De er SÅ nysgerige, at de slet ikke kan lade være med at læse
indlæggene HAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHH AV MIN MAVE.

ER DE IKKE KÆRE DE SMÅ HHAHAHAHAHAHAHAHAHH.

Venlig hilsen
verner

Fra : Egon

Dato : 02-03-04 08:22

Kære hr. Verner.

Du har fuldstændigt ret - dette er lige til at grine af ! Spørgsmålet
er bare, om vi griner af det samme ?

Og selv om det kan virke komisk, så har det et ret stort islæt af
tragedie - for noget må være gået helt galt på et meget tidligt
tidspunkt, når en voksen mand har lyst til at té sig sådan.

Og til din eftertanke; Er du helt sikker på, at du er i stand til at
skabe sympati for dine synspunkter, ved at skabe dig på denne måde ?
Dine budskaber KUNNE jo - sådan helt teoretisk - være rigtige, men de
drukner fuldstændigt i din noget forstyrrede måde at sælge dem på.

På en anden side, så er det jo også godt for noget; Der er i hvert
fald ingen grund til at tro, at DCU vil bruge bare 2 minutter af
medlemmernes betalte administrationstid på at overveje om de skal tage
dig alvorlig !

Men det var vel ikke det du ville opnå - vel ?

Fra : ven_hj@yahoo.dk

Dato : 02-03-04 14:12

egon_kristiansen@yahoo.dk (Egon) wrote in message news:<aea3b90a.0403012322.6b0e6deb@posting.google.com>...
> Kære hr. Verner.
>
> Du har fuldstændigt ret - dette er lige til at grine af ! Spørgsmålet
> er bare, om vi griner af det samme ?

Kan du ikke lide at grine egon, det ER sgu da morsomt ik !

> Og selv om det kan virke komisk,

Virke komisk !!! egon for helvede, det er til at dø af grin over ))

så har det et ret stort islæt af
> tragedie - for noget må være gået helt galt på et meget tidligt
> tidspunkt,

Helt enig, deres nysgerrighed har taget magten over dem
hahahahahahahah.

når en voksen mand har lyst til at té sig sådan.

Hvor har du gjort af din humor og livsglæde egon? mor dig over det
komiske ! vær glad! han VIL måske se ALLE indlæg
hahahahhaahahahhahahahahhaah

> Og til din eftertanke; Er du helt sikker på, at du er i stand til at
> skabe sympati for dine synspunkter,

Kære Hr. Egon
Hvis du læser mit indlæg igen vil du opdage, at dette indlæg INTET har
med DCU-debatten at gøre ! Det er et rent glædesudbrud over disse
humoristiske mennesker der fører sig frem ! kan du ikke se komikken
egon ?

ved at skabe

Kære Hr. Egon
Hvis du betegner glæde og det at le og grine for AT SKABE sig, vil jeg
nødig være deltager i din omgangskreds, vær dog lidt glad mand !

dig på denne måde ?
> Dine budskaber KUNNE jo - sådan helt teoretisk - være rigtige, men de
> drukner fuldstændigt i din noget forstyrrede måde at sælge dem på.

DET er din vurdering egon og det er da helt ok, men jeg kan fortælle
dig at jeg får utrolig mange venlige E-mail der støtter mine meninger
fuldt ud )) flere end du kan drømme om ))

> [...]
> fald ingen grund til at tro, at DCU vil bruge bare 2 minutter af
> medlemmernes betalte administrationstid på at overveje om de skal tage

Her tager du meget fejl egon, du kan tro de uduelige I DCU-HUSET tager
mine og andres KRITISKE skriverier MEGET alvorlige, jeg garanterer
dig for, at de dagligt er herinde og læse mine og andres kloge og
sande indlæg ))) om hvad der foregår i DCU i dag.

Det er os som den uduelige formand udbasonerer, ja skriver om, i sin
leder, at DCU er i kraftig dialog med !!! hohohohohohohohohoho
hahahahahahhaahahahahha av min mave.....

DCUs Formand i dialog med sine medlemmer... hahahahahahahahahaha
hohohoohoh
for satan egon, det er sgu humor i verdensklasse
hahahahahahahaahahaha.

Hvad siger du ? Hr. Frøhlich informerer medlemmerne om hvad der
foregår i DCU !
hahahahahahahhaaha hohohohohhohoohoho Egon for helvede det er humor
i verdensklasse vi to kan jo tage entre og tjene penge på denne humor
egon !

Hvorfor tror du ikke, at nogen fra Ledelsen tager til genmæle på det
OFFENTLIGE internet OUT IN THE OPEN ,som de ynder at slynge om sig med
(out in the open for de uduelige er en TELEFONSAMTALE mellem to
personer!)
Vi medlemmer kan jo ikke ytre os i vores egen forening så bliver vi
CENSURERET, men Ledelsen kan ytre sig her i dette forum UDEN at blive
CENSURERET !!! kan du se komikken egon ?

DE GØR DET IKKE FORDI DE IKKE KAN TILBAGEVISE/MODBEVISE MINE OG ANDRES
PÅSTANDE egon, mine og andres påstande er den pure virkelighed som
ALLE medlemmer kan se er rigtigt, når de får opmærksomheden rettet på
problemerne i DCU.

egon hvorfor tror du, at de uduelige i DCU IKKE tør gå i dialog med
EGNE medlemmer på DCU EGEN hjemmeside eller i DCUs EGET fagblad ???

FORDI DE VED, AT DE KRITISKE MEDLEMMER HAR RET I DERES BESKRIVELSE AF
HVAD DER FOREGÅR I DCU.

> Men det var vel ikke det du ville opnå - vel ?

Nej, jeg vil have PAMPERNE og deres metoder ud af DCU og indført
demokratiske tilstande samt DCU lavet om til en RIGTIG
forbrugerforening med medlemmerne i centrum.

Venlig hilsen
verner

Fra : Carsten Stage

Dato : 02-03-04 14:38

Egon wrote:

> Du har fuldstændigt ret - dette er lige til at grine af ! Spørgsmålet
> er bare, om vi griner af det samme ?

Det tragikomiske ved personen er, at han i bund og grund har ret i det
basale i hans påstande - men at han fuldstændig skubber folk fra sig selv,
samt fra det faktum at der *er* noget helt galt i foreningen, med hans
primitive udtryksform.

Prøv at læse dette: http://www.stage.dalbynet.dk/camping/gen2002.htm

Ellers vil jeg bare gentage hvad jeg før har skrevet:

Beklager igen dette Off Topic indlæg - men af indlysende årsager er det vel
på sin plads lige nu...

Dette skrives specielt af hensyn til nyankomne i gruppen, som måske bliver
forskrækkede over indlæggene fra én bestemt deltager.

I nyhedsgrupperne dukker der fra tid til anden en person op, der øjensynligt
ikke ønsker andet end at skabe splid og ballade. Det kaldes en "Troll"

En troll er ofte ustoppelig og totalt ligeglad med alt og alle. "Don't feed
the troll" siger man ofte - undlad at give ham næring, så ignorer hans
indlæg.

Alternativt brug de muligheder der er i dit program til at blokere
vedkommende, så vil du ikke se hans indlæg, før end at han skifter navn
igen.

Hvis du bruger Outlook Express så skal du ind under "meddelelse" i
menulinien. Her kan du vælge at blokere afsenderen af det indlæg du har
markeret eller du kan oprette en regel udfra meddelelsen. Det sidste giver
de bedste muligheder

I yderste konsekvens vil klager til hans udbyder ende med at hans
internetadgang bliver lukket. I den konkrete situation er udbyderen
TDC-internet og adressen til klager over misbrug er abuse@post.tele.dk

Men vigtigst, ignorer hans indlæg, undlad at besvare dem, så vil de mange
som har blokeret ham ikke se hans indlæg i svarene heller...

FUT: news:dk.admin.netikette (Se på http://usenet.dk hvad FUT betyder)

Med venlig hilsen,

Carsten Stage
--
Citer kun det du svarer på eller kommenterer - og gør det under det
citerede. Smid det væk, som du ikke direkte kommenterer. Det står

Fra : ven_hj@yahoo.dk

Dato : 02-03-04 20:01

"Carsten Stage" <stage_nospam@fabel.dk> wrote in message news:<c2222u$uf6$1@news.net.uni-c.dk>...

> Det tragikomiske ved personen er, at han i bund og grund har ret i det
> basale i hans påstande

Ja for satn Carsten Stage jeg har sgu ret i alt det jeg skriver, det
er taget lige ud af virkeligheden i DCU i dag ! så simpelt er det.

- men at han fuldstændig skubber folk fra sig selv,

Der er noget du helt har misforstået Carsten Stage jeg er her sgu ikke
for at blive populær )))

> samt fra det faktum at der *er* noget helt galt i foreningen, med hans
> primitive udtryksform.

Ja for satan Carsten Stage, jeg er da nødt til IKKE at skrive for
akademisk, det SKAL netop være lidt primitivt så personer som dig (og
de øvrige på ignore hahahahah) OGSÅ kan forstå hvad det er jeg
skriver om i mine debatindlæg ))) ALLE skal kunne følge med
))

> Prøv at læse dette: http://www.stage.dalbynet.dk/camping/gen2002.htm

Venlig hilsen ham der skriver primitivt )))
verner

PS! Carsten, jeg synes du ser trolde overalt ! du har vel ikke fået
delerium?? hahahahaahahahahh , undskyld Carsten jeg kunne ikke lade
være, det er sagt med glimt i øjet.

Fra : Verner

Dato : 02-03-04 22:39

On 1 Mar 2004 13:33:07 -0800, ven_hj@yahoo.dk (ven_hj@yahoo.dk) wrote:

>HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHHAHAHAHHA!
>HOHOHOHOHOHOHOHOHHOOHOHHOOHOHOHOHHOO!

Noget viljestyrke sammen med antabus ville formentlig være dig en stor
hjælp !

Verner

Fra : pisingos

Dato : 28-02-04 12:19

Så meld dig da ud DCU !

Jeg er enig i dit budskab, men hvorfor retter du det konstant mod dette
forum ?

Tror du at DCU ændre noget blot pga dine inlæg i denne nyhedsgruppe ?

Pas nu på ikke at blive ved med at råbe "ULV" (stor skrift=du råber). Det
ender med at ingen tager dig seriøs.

Jeg tror efterhånden de fleste der følger med her, har fattet at du har et
problem med måden DCU ledes på.

Ps. vi meldte os ud af DCU af samme årsag.

UF

Fra : Sten bo

Dato : 28-02-04 14:01

--
hilsen sten bo
hvor svært ?

Fra : flemming hansen

Dato : 28-02-04 14:33

Find dog et andet sted at diskutere DCU, vi andre har meldt os ud for længe
siden

Fra : Verner

Dato : 28-02-04 14:44

On Sat, 28 Feb 2004 14:32:38 +0100, "flemming hansen"
<jiti_slet_@larsen.mail.dk> wrote:

>Find dog et andet sted at diskutere DCU, vi andre har meldt os ud for længe
>siden

Hvorfor bliver I dog ved med at fodre fjolset ?

Verner

Fra : ven_hj@yahoo.dk

Dato : 29-02-04 12:44

Verner <Verner@post.dk> wrote in message news:<pm6140trc8dfnc19pgfkkqepi64roo9n24@4ax.com>...

> Hvorfor bliver I dog ved med at fodre fjolset ?
>
> Verner

"Kære" navnebroder!

Jeg bruger ikke så nedladende ord om andre som bruger deres
demokratiske ret til at udtale sig. Dine udtalelser siger alt om DIG.
Hvem af os to som er et uintelligent fjols lader jeg roligt andre om
at bedømme.

Hilsen
verner

Fra : Verner

Dato : 29-02-04 14:49

On 29 Feb 2004 03:44:23 -0800, ven_hj@yahoo.dk (ven_hj@yahoo.dk)
wrote:

>Hvem af os to som er et uintelligent fjols lader jeg roligt andre om
>at bedømme.

Jeg har da ikke sagt at du er uintelligent

Verner

Fra : ven_hj@yahoo.dk

Dato : 28-02-04 15:24

"pisingos" <pisingos@hotmail.com> wrote in message news:<9P_%b.1766$Id6.264@news.get2net.dk>...

Hej UF!
Nej jeg vil hellere blive og kæmpe og forsøge at ændre tingene ))

> Så meld dig da ud DCU !

Nej , begrundelse ovenover.

> Jeg er enig i dit budskab, men hvorfor retter du det konstant mod dette
> forum ?

Der kommer forhåbentlig nye til dette forum )) , de "gamle" kan
bare springe over )))

> Tror du at DCU ændre noget blot pga dine inlæg i denne nyhedsgruppe ?

Ja det tror jeg faktisk, ellers kan jeg forsikre dig at jeg ikke
spildte tiden med at skrive indlæg!
FU en klog mand sagde engang, at AL reklame er god reklame negativ
eller positiv.
Jeg tror at mange glemmer den meningsdannelse og holdningspåvirkning
der foregår igennem indlæg i dette forum. Jeg er overbevist om, at
mange jævnligt tager emnet op (positivt eller negativt) med venner ,
bekendte og andre campister ! DERVED får mine indlæg værdi )) og
PAMPERNE i DCU må OFTERE gang på gang svare på pinlige (for dem)
spørgsmål! og DET påvirker dem, hvis vi er heldige skrider de ud af
DCU bestyrelse frivilligt ))

> Pas nu på ikke at blive ved med at råbe "ULV" (stor skrift=du råber). Det
> ender med at ingen tager dig seriøs.

Det har du ret i, det er den balance jeg skal søge at finde efter
bedste evne.

> Jeg tror efterhånden de fleste der følger med her, har fattet at du har et
> problem med måden DCU ledes på.

Heheheh jeg tror du har ret, jeg er også overbevist om at mange har
forholdene present i baghovedet når de skal debattere emnet.

> Ps. vi meldte os ud af DCU af samme årsag.

OK det respekterer jeg, men FU kom tilbage og vær med til at bekæmpe
PAMPERIET i DCU !

> UF

Venlig hilsen
verner

Fra : Erik M. Nielsen

Dato : 28-02-04 17:38

"pisingos" <pisingos@hotmail.com> wrote in message

> Pas nu på ikke at blive ved med at råbe "ULV" (stor skrift=du råber). Det
> ender med at ingen tager dig seriøs.

Der er sgu da ingen der tager det gabehoved seriøst.

Med hilsen
Erik - Odense
Peugeot 406 ST
Hobby 440 SF
Fjern "opspam" i mail-adressen

Fra : ven_hj@yahoo.dk

Dato : 29-02-04 12:47

"Erik M. Nielsen" <406stopspam@tiscali.dk> wrote in message news:<rt30c.5266$K83.3706@news.get2net.dk>...
> "pisingos" <pisingos@hotmail.com> wrote in message

> Der er sgu da ingen der tager det gabehoved seriøst.

Erik du skriver intelligente indlæg som du plejer! gik du ud af sjette klasse?

Hilsen
verner

Fra : Jørgen Linde Sørense~

Dato : 02-03-04 07:50

ven_hj@yahoo.dk (ven_hj@yahoo.dk) skrev i indlægget
<6fbbedd3.0402271322.4d3546e2@posting.google.com>:

>HVEM SAGDE DEMOKRATISKE TILSTANDE I DCU ?

Demokrati er folkestyre - som regel ved at folket vælger nogle
repræsentanter som derved får en slags fuldmagt til at varetage deres
interesser.

Hvis man ikke synes de gør det godt nok må folket vælge nogle bedre
repræsentanter næste gang der er valg.

Hvis man synes man selv kan gøre det bedre end de valgte
repræsentanter skal man blot finde en flok mennesker som også mener
man er bedre den dem der sidder på pinden - og så kan de vælge een
ind.

Jeg har i nogen tid set at du er utilfreds med DCU. Jeg ved ikke om
det er begrundet da jeg ikke er medlem af DCU - så det vil jeg ikke
blande mig i.

Eftersom du åbenbart råber for døve øren synes jeg du skulle spare
krudtet og bruge det på en af nedenstående løsninger på dit problem:

1:
Meld dig ud hvis du ikke får valuta for pengene og brug de sparede
penge til en pilsner, en par gram tobak eller en is.

2:
Stil selv om som kandidat til ledelsen i DCU og brug din indflydelse.
Hvis det står så dårligt til i DCU som du giver udtryk for er det nok
ikke så svært at finde en masse der vil stille dig og stemme på dig.

3:
Start en konkurrende forening - eftersom DCU åbenbart er helt rådden
er der sikkert mange mennesker der vil støtte din nye veldrevne
forening.

Indrømmet - både løsning 2 og 3 kræver noget mere indsats end at
kritisere DCU, på den anden side bobler du jo af energi.

Jørgen Linde Sørensen
(den anførte mail-adresse er gyldig - - -
- - - i hvert fald da dette indlæg blev postet

Fra : ven_hj@yahoo.dk

Dato : 02-03-04 16:41

Jørgen Linde Sørensen <NOSPAMng1@linde-sorensen.dk> wrote in message news:<fia7405d9jbp8k9clb11ubhh7jj2jeaha6@4ax.com>...
> ven_hj@yahoo.dk (ven_hj@yahoo.dk) skrev i indlægget
> <6fbbedd3.0402271322.4d3546e2@posting.google.com>:

Hej Jørgen
Tak for dit seriøse indlæg og kommentarer. Jeg vil forsøge at give dig
svar på dine spørgsmål.

> Demokrati er folkestyre - som regel ved at folket vælger nogle
> repræsentanter som derved får en slags fuldmagt til at varetage deres
> interesser.

Enig, men det kræver jo, at der foregår en dialog hvor interesserne
kommer på bordet ! Jørgen det foregår ikke i DCU. Der er det een mand
der får lov til at styre det hele.
Kan du forestille dig at folketinget begyndte at censurere i vælgernes
meninger og holdninger og knægte ytringsfriheden ! nej vel, men det er
præcis hvad der foregår i DCU i dag Jørgen. Vælgerne = medlemmerne må
ikke komme til orde i deres egen forening, forsøger nogen bliver de
straks censureret væk. Ytringsfriheden knægtes simpelthen. EEN aften
hvert andet år kan medlemmerne MÅSKE komme til orde ved
Kredsgeneralforsamlingerne det kan man vel ikke i 2004 kalde
demokratiske tilstande (spørg Carsten Stage hvordan det er at benytte
sin demokratiske ret den ene aften hvert andet år) man får simpelthen
ikke lov Jørgen. Så at gå til en Kredsgeneralforsamling hvor
bingoklubben reagerer har du ikke en chance (bingoklubben er dem som
drager nytte af flere hundrede tusinde kroner til deres underholdning
! hvem tror du bingoklubben stemmer på?).

> Hvis man ikke synes de gør det godt nok må folket vælge nogle bedre
> repræsentanter næste gang der er valg.

Jeg er helt enig med dig, men det kræver, at der er demokratiske
tilstande i foreningen og det er der ikke i DCU. Efter min mening kan
man som det ser ud nu KUN kalde valg af ledelsen ved urafstemning for
demokratisk. Men denne demokratiske måde at vælge repræsentanter på
forkastede dem der sidder på taburetterne i dag, sidste gang emnet var
oppe ! frynsegoderne må tælle mere end hensynet til demokratiet og
vælgerne der har valgt dem.

> [...]
> repræsentanter skal man blot finde en flok mennesker som også mener
> man er bedre den dem der sidder på pinden - og så kan de vælge een

Jørgen hånden på hjertet det er lidt af en floskel ikke !
Fordi jeg kritiserer regeringen er det jo ikke sikkert at jeg egner
mig som regeringschef vel !

> Jeg har i nogen tid set at du er utilfreds med DCU. Jeg ved ikke om
> det er begrundet da jeg ikke er medlem af DCU - så det vil jeg ikke
> blande mig i.

Det synes jeg er fair nok. Men Jørgen selv om man ikke er medlem kan
man jo godt have en mening og holdning til det der foregår i DCU i dag
!

> Eftersom du åbenbart råber for døve øren synes jeg du skulle spare
> krudtet og bruge det på en af nedenstående løsninger på dit problem:

Jeg tror ikke du skal se bort fra den holdningspåvirkning som sker
igennem en offentlig debat, jeg tror virkelig at det flytter noget
rundt omkring i landet. Ihvertilfælde er der mange som debatterer
emnet DCU rundt om og her dannes meninger og holdninger ))

> 1:
> Meld dig ud hvis du ikke får valuta for pengene

Jørgen for mig handler det ikke om kroner og øre, men om moral og
demokrati, at et par menneske behandler en hel medlemsskare
udemokratisk og udsætter dem for pampermetoder.
Det drejer sig også om at få lavet vores forening DCU om til en
demokratisk forbrugerforening med medlemmerne i centrum.

og brug de sparede
> penge til en pilsner, en par gram tobak eller en is.

Dit sidste råd bruger jeg allerede )) pengene tages der hvor de er
, fra konens husholdningsbudget ))

> 2:
> Stil selv om som kandidat til ledelsen i DCU og brug din indflydelse.

Først skal der indføres demokratiske tilstande i DCU.

> Hvis det står så dårligt til i DCU som du giver udtryk for er det nok
> ikke så svært at finde en masse der vil stille dig og stemme på dig.

Jeg er nok ikke den rigtige person til jobbet )) der er garanteret
mange andre som er mere kvalificeret.

> 3:
> Start en konkurrende forening - eftersom DCU åbenbart er helt rådden
> er der sikkert mange mennesker der vil støtte din nye veldrevne
> forening.

Jeg tror ikke det er løsningen, for DCUs er her jo i dag, ALT kan
ændres til det bedre fra den ene dag til den anden når flertallet i
Hovedbestyrelsen er udskiftet.

> Indrømmet - både løsning 2 og 3 kræver noget mere indsats end at
> kritisere DCU,

Enig, men virkeligheden om hvad der foregår i DCU i dag skal ud til
ALLE medlemmer før grundlaget til forandringer er tilstede, DERFOR er
DCUs Ledelse strategi i DAG:
-LUKKETHED NUL INFORMATIONER UD TIL MEDLEMMERNE !
-REFERATER ER HEMMELIGE !
-DCU REGNSKABER ER HEMMELIGE !
-CENSUR AF MEDLEMMERNES KRITIK AF LEDELSEN OG DE DEMOKRATISKE
TILSTANDE I DCU!
-INGEN DIALOG LEDELSEN---MEDLEMMERNE !

Ja Jørgen meget mere du kender remsen ))

på den anden side bobler du jo af energi.

Hehehe ja når medcampister bliver behandlet svinsk må nogen jo reagere
))

Venlig hilsen
verner