Leje campingvogn
Fra : Morten Fruergaard

Dato : 26-02-04 13:32

Jeg skal bruge en campingvogn fra onsdag den 19. maj til søndag den 23. maj.
(uge 21).
Hvis den evt. kan afhentes søndag den 16. maj og afleveres mandag den 24.
maj er det en fordel...

Hvad koster noget sådan?
Finder der er sted, hvor man kan finde en privat udlejer?

Den skal bruges på Mors, jeg bor i Herning, arbejder i Randers, har værksted
i Århus, så hvis den holder i nærheden eller mellem noget af disse, er det
en fordel.

Krav:
Der skal være sengeplads til 4 personer
ikke være noget gammelt lort.
Have fortelt

--
Mvh. Morten Fruergaard

Fra : Per Rasmussen

Dato : 26-02-04 20:55

meddelelse news:c1kovo$m04$1@sunsite.dk...
> [...]
> www.cf-offroad.dk - Dæk/fælge, rustfrit udstyr m.v. til 4x4 & vans.
> 2-vejs alarmer, alm. alarmer, startspærre, fart pilot og meget andet...

Hej Morten
Fandt lige den her ved at søge på google (campingvogn udleje)
http://www.netcamp.dk/index.phtml?side=forside

Venlig hilsen
Per

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 26-02-04 21:23

Per Rasmussen wrote:
> Hej Morten
> Fandt lige den her ved at søge på google (campingvogn udleje)
> http://www.netcamp.dk/index.phtml?side=forside

Google er din ven...

Takker.

--
Mvh. Morten Fruergaard

Fra : Per Rasmussen

Dato : 27-02-04 08:32

meddelelse news:c1lkie$184$3@sunsite.dk...

> [...]
> www.cf-offroad.dk - Dæk/fælge, rustfrit udstyr m.v. til 4x4 & vans.
> 2-vejs alarmer, alm. alarmer, startspærre, fart pilot og meget andet...

Fra vores tid i lejede CV, kan jeg huske at mange forhandlere også lejer
vogne ud, og at det egentlig ikke var dyrere end at leje privat, med mindre
det er OK at det er en gammel vogn. De vogne , som forhandlere udlejer, er
som regel 1-3 år gamle.
Hilsen
Per

Fra : BHR

Dato : 27-02-04 09:22

> ikke være noget gammelt lort.

Hej Morten !

Her er måske en du han bruge ?

http://www.ac-udlejning.dk/

med venlig hilsen og god week-end
Benny

Fra : BHR

Dato : 27-02-04 09:30

Hej Morten !
Her er måske e n du kan bruge !

Fra : Steen Larsen

Dato : 29-02-04 10:20

Morten Fruergaard wrote:
> [...]
>
> Den skal bruges på Mors, jeg bor i Herning, arbejder i Randers, har
> værksted i Århus, så hvis den holder i nærheden eller mellem noget

Her er en forhandler der har flere vogne også desiderst luksusvogne
følg dette link http://www.hd-camping.dk/hdbase/main.asp?Lejevogn=true

--
Med Venlig Hilsen Steen Larsen