campingpladser til tour de france
Fra : mullerman

Dato : 25-02-04 18:52

Hej NG

En kammerat og jeg skal ned og se tour de france, vi kører selv og har ikke
noget i mod at komme til at bo på campingplads. Vi kan desværre ikke finde
nogle pladser :(
De etaper vi skal se er
13 med mål i belle plagne
17 med mål i le grand bornand
19 med mål i besancon

Håber i kan hjælpe, og på forhånd tak

Martin & Steffen

Fra : Steen Larsen

Dato : 25-02-04 19:23

mullerman wrote:
> [...]
>
> En kammerat og jeg skal ned og se tour de france, vi kører selv og
> har ikke noget i mod at komme til at bo på campingplads. Vi kan

Prøv her http://www.camping.fr/

eller denne http://www.camping-qualite.com/gb.html

eller denne http://www.e-campings.com/

Håber du kan bruge det til noget, i må have en god tur.

--
Med Venlig Hilsen Steen Larsen

Fra : Harry

Dato : 27-02-04 17:52

"mullerman" <billetter2003@yahoo.com> wrote in message news:<403ce0c6$0$29304$edfadb0f@dread15.news.tele.dk>...
> [...]
> noget i mod at komme til at bo på campingplads. Vi kan desværre ikke finde

Det nemmeste I kan gøre er at skrive nærmeste købstads navn efterfulgt
af ordet "camping" i en søgemaskine - f.eks. http://www.eniro.dk
kommer der altid noget op. Hvis ikke campingpladser er direkte nævnt
på den fremkomne side, så kig under "Accomodation". Der er over 70.000
campingpladser i Frankrig, så det skal nok lykkes. Nå, og Google har
jo også en udmærket søgemaskine, den virker nok på samme måde.