Vej til kroatien
Fra : Jørgen L

Dato : 23-02-04 20:59

Hej NG.

Vi har besluttet at tage til kroatien, nærmere bestemt dalmatiner kysten.
Vi kommer fra sjæland og har tænkt os at tage med gedser rostock over
berlin, münchen, østrig, og slovenien.

Er der nogen som har en god ide eller anden vej vi bør køre, jeg kan ikke se
at vi kan komme uden om slovenien, men er det et problem ?
andre gode forslag tager jeg selvfølgelig også i mod

en sidste ting vi regner med at tage derned i september

Hilsen Jørgen

---

Fra : Brian Ebbesen

Dato : 24-02-04 21:36

Hej Jørgen

I kan nu fint komme uden om Slovenien - ved f.eks. at køre over Traviso -
Udine - Trieste, men det er der absolut ingen grund til. Vejen over
Slovenien er ganske udemærket - lidt kortere og så er den så vidt jeg husker
gratis. Det er motorvejene i Italien ikke, men det koster nu ikke nogen
herregård.

September er et godt tidspunkt at tage afsted - vi har før været i Kroatien
i både juli og august - og meget kan man sige, men man er i hvertfald ikke
alene på pladsen i de måneder

Vejret skulle være næsten lige så godt i september, som i august.

Go' tur

Brian Ebbesen