Mazda premacy
Fra : Per H

Dato : 22-02-04 18:12

En der kender noget til subj.

overvejer at købe en, istedet for min mazda 626.

Skal have en der en nemmere at komme ind og ud af .
Vh Per

icq 8212837

Fra : Aragorn Elessar

Dato : 22-02-04 18:27

"Per H" <phbyg@privat.dk> wrote in message
> En der kender noget til subj.
>
> overvejer at købe en, istedet for min mazda 626.
>
> Skal have en der en nemmere at komme ind og ud af .
> Vh Per
>
> icq 8212837

Hej Per.

Jeg tror dit indlæg røg i den forkerte gruppe.

Venlig hilsen

Aragorn_DK

--
=================
www.welles.dk

Fra : Per H

Dato : 22-02-04 19:20

On Sun, 22 Feb 2004 18:27:24 +0100, "Aragorn Elessar"
<aragorn@welles.dk> skrev:

>"Per H" <phbyg@privat.dk> wrote in message

>Hej Per.
>
>Jeg tror dit indlæg røg i den forkerte gruppe.

nej ikk helt for den skal trække campingvogn.
og med 100 HK, er det måske i underkanten?

Vh Per

icq 8212837

Fra : Frode Hansen

Dato : 22-02-04 21:29

Hej Per

Jeg har selv lige købt sådan en bil, som jeg forventer mig meget af, den har
ikke været spændt for en campingvogn endnu, men det vare ikke længe.
Derfor består mit vogntog i dag af en Mazda Premacy 2.0i - GPS - Hobby.

Frode

Fra : Per H

Dato : 22-02-04 21:52

On Sun, 22 Feb 2004 21:29:06 +0100, "Frode Hansen" <7777@12345.ak>
skrev:

> [...]
>ikke været spændt for en campingvogn endnu, men det vare ikke længe.
>Derfor består mit vogntog i dag af en Mazda Premacy 2.0i - GPS - Hobby.

jeg havde regnet med en 1.8 da den er billigere, og ældre

2.0 kom vist senere ikke?

Vh Per

icq 8212837

Fra : Frode Hansen

Dato : 22-02-04 22:24

En 1.8 skulle også være nok, det var den anden vogn også jeg havde,og den
kørte udmærket.
Denne gang blev det en ny med 130 HK, så skulle der også være nok af
kræfter.

Frode
Mazda Premacy 2.0i - GPS - Hobby - Move Control.

Fra : Aragorn Elessar

Dato : 22-02-04 22:01

"Per H" <phbyg@privat.dk> wrote in message
-sakse-

> nej ikk helt for den skal trække campingvogn.
> og med 100 HK, er det måske i underkanten?
>
> Vh Per
>
> icq 8212837

Nåh nej, jamen så bare ignorer mit indlæg - det tænkte jeg ik' liiige over -
sorry!

Venlig hilsen

Aragorn_DK

--