Erfaringer med kontakt til Bayona Playa?
Fra : Jens Bruun

Dato : 21-02-04 20:06

Jeg har forgæves forsøgt at komme i kontakt med Camping Bayona Playa i
Galicien, Spanien, men de reagerer overhovedet ikke på mine henvendelser.
Jeg har udfyldt en online-formular på deres hjemmeside, sendt dem en email
og senest sendt dem en fax - stadig uden svar. Skal jeg helt opgive at få
kontakt? Har nogle her anden kontaktinfo vedr. denne campingplads? Kender
nogle her alternative campingpladser i Galicien med bungalows/mobil
home/faste telte?

--
-Jens B.

Fra : T. Hartung

Dato : 21-02-04 23:35

> [...]
> og senest sendt dem en fax - stadig uden svar. Skal jeg helt opgive at få

hmmm kan godt være der er lukket for vinteren - altså der er ikke nogle på
kontoret - måske lidt tålmodighed )
--
mvh.

T. Hartung