Hvor findes en god, billig og børnevenlig ~
Fra : Birgithe Hofman

Dato : 17-02-04 23:06

Jeg og min kæreste med 2 drenge på 12 og 6, vil meget gerne på camping her
til sommer. Er der nogen som kender en god plads på vestsjælland eller fyn?
på forhånd tak!

Birgithe

Fra : Hans Kurt Larsen

Dato : 19-02-04 19:35

"Birgithe Hofman" <birgithe.hofman@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg og min kæreste med 2 drenge på 12 og 6, vil meget gerne på camping her
> til sommer. Er der nogen som kender en god plads på vestsjælland eller
> [...]

Her er et par gode pladser som vi selv syntes er er gode

www.bosore.dk/
www.logismose.dk

Venlig hilsen Hans Kurt

Fra : Steen Larsen

Dato : 19-02-04 21:53

Hans Kurt Larsen wrote:

> Her er et par gode pladser som vi selv syntes er er gode
>
> www.bosore.dk/

På Bøsøre kan betale med campingcheque i lavsesonen
http://www.campingcheque.dk/dk/campsites_spec3.asp?cmpID=1676

--
Med Venlig Hilsen Steen Larsen