Kørselsafstand: Göteborg - Sälen (Lindvall~
Fra : Jesper

Dato : 14-03-04 10:24

Hej

Vi skal på skiferie i Sverige, og i den forbindelse køre distancen fra
Göteborg til Sälen (Lindvallen).
Hvor lang tid tager turen med lovmæssig hastighed og uden pauser? (bare
sådan cirka)

Jeg har forsøgt at finde noget kørselsvejledning på nettet, men uden held.
Er der nogle som kender en svensk side ála krak.dk?

Mvh. Jesper

Fra : John Sahl

Dato : 14-03-04 10:48

www.map24.dk er din ven

--
John Sahl,
http://www.Bilstereobladet.dk

Fra : Søren Christensen

Dato : 14-03-04 14:30

> www.map24.dk er din ven

Eller www.krak.dk
Find rute => Europa Ruteplan => Vælg distinationer

Iøvrigt et godt kort til det meste af verdenen...

http://multimap.com

Venligst

Fra : Emil Jensen

Dato : 14-03-04 19:43

> Vi skal på skiferie i Sverige, og i den forbindelse køre distancen fra
> Göteborg til Sälen (Lindvallen).
> Hvor lang tid tager turen med lovmæssig hastighed og uden pauser? (bare
> sådan cirka)

Ifølge Route 66's Route Professionel 2004, er der 511 km til Lindvallen fra
Göteborg, og det vil tage ca. 6 timer 42 minutter med lovmæssig hastighed.

Mvh

Emil