Sommer dæk ??
Fra : Jan Pedersen

Dato : 14-03-04 07:56

Hejsa

Er de ikke på sådan en solbeskindet søndag at en sommer dæk/alufælge skal på
dytten ?

Jan Pedersen
"Cuk@cuk.dk"

Det nemmere at få tilgivelse end tilladelse...

Fra : Knud Gjøl

Dato : 14-03-04 09:18

"Jan Pedersen" <cuk@cuk.dk> skrev i en meddelelse
> Hejsa
>
> Er de ikke på sådan en solbeskindet søndag at en sommer dæk/alufælge skal

> dytten ?

Kunne man blot være sikker på at de er færdige med at salte asfalten, så røg
de på med en hel..... fart.

Hygge

Fra : Roberto Saldo

Dato : 14-03-04 10:59

Knud Gjøl wrote:

> på

> Kunne man blot være sikker på at de er færdige med at salte asfalten, så røg
> de på med en hel..... fart.

Tja sidste år monterede jeg midt i april og straks begyndte det at sne
med slud. Vi skulle køre 170km til Rødby så det var mindre fedt.

Jeg tror jeg beholder de kedelige vinteraluer på lidt endnu.

Mvh
Roberto

Fra : Bernhard Ege

Dato : 14-03-04 11:21

"Roberto Saldo" <robertosaldo@yahoo.dk> wrote in message
> Tja sidste år monterede jeg midt i april og straks begyndte det at sne
> med slud. Vi skulle køre 170km til Rødby så det var mindre fedt.
>
> Jeg tror jeg beholder de kedelige vinteraluer på lidt endnu.

Det var da også masser af sne og sjap igår så jeg tror nu også jeg
beholder vinterdæk på lidt endnu

mvh Bernhard

Fra : Ukendt

Dato : 14-03-04 12:11

> Det var da også masser af sne og sjap igår så jeg tror nu også jeg
> beholder vinterdæk på lidt endnu

Ifølge meteorologerne skulle den passerende front med sne og slud varsle det
rigtige forårs komme.
De definere de rigtige forår som når temperaturen følger klokken fra tildig
morgen til middag, dvs 5 gr. klokken 5 og 10 gr. kl 10.

Vejudsigten for næste uge siger nattemperaturer på mellem 2 og 7 gr. hele
næste uge, dvs ingen nattefrost.

Tillid er godt, men kontrol er bedre.
Sååååå jeg ser nu lige tiden an, måske næste week-end.

Claus Peteresen

http://vwfanatic.dk

"I want 18 inches or more" :)

Fra : Brian Fisker [8900]

Dato : 14-03-04 12:03

"Jan Pedersen" <cuk@cuk.dk> skrev i en meddelelse
> Er de ikke på sådan en solbeskindet søndag at en sommer dæk/alufælge skal

> dytten ?

Mine er ihvertfald røget på :D (se evt. signaturen)

\Mandal