Ny KIA Picanto (super billig forsikring).
Fra : TGD

Dato : 14-03-04 05:58

Hej gruppe,

Er der nogen der ved lidt mere om KIA Picanto, og det fremragende tilbud de
vil komme med.

Nypris ca. 110.000 kr
25% udb. 900 kr med forsikring 1000 kr. mdr.

Det vil altså sige 1200 kr om året for en forsikring via KIA fincaering.

Der var en artikel om det i motorblad/avis (Motormagasinet el motorbladet
eller deromkring), JEg kan dog ikke finde meget på KIAs hjemmeside.

Er der nmogen der har lidt insiderviden - premier datoer på de forskellige
modeller.

Fra : Mogens...

Dato : 14-03-04 13:07

On Sun, 14 Mar 2004 05:57:56 +0100, "TGD"
<mrxFJERNES@dk2netFJERNES.dk> wrote:

>Er der nogen der ved lidt mere om KIA Picanto

www.kjerulff.dk -> tryk på billedteksten.
Så har du vist til resten af eftermiddagen

/Mogens

Fra : TGD

Dato : 14-03-04 15:36

"Mogens..." <dkfritidbilSLET@DETTEe-mail.dk> skrev i en meddelelse

<KLIP>

> www.kjerulff.dk -> tryk på billedteksten.
> Så har du vist til resten af eftermiddagen

De har kun link til Picantos hjemmeside, og det er ikke meget de vil
fortælle på den

Fra : Mogens...

Dato : 14-03-04 17:49

On Sun, 14 Mar 2004 15:36:11 +0100, "TGD"
<mrxFJERNES@dk2netFJERNES.dk> wrote:

>De har kun link til Picantos hjemmeside, og det er ikke meget de vil
>fortælle på den

Jeg surfede da ellers en del på de gule virtuelle sider - om bilen...

/Mogens

Fra : TGD

Dato : 15-03-04 10:25

> Jeg surfede da ellers en del på de gule virtuelle sider - om bilen...

Der er jo kun om bilen, ikke om finansceringen og forsikring - hvilket er
den eneste grund til jeg synes bilen er interessant.

Fra : Thunderbird [7100]

Dato : 15-03-04 13:46

wrote:

> [...]
>eller deromkring), JEg kan dog ikke finde meget på KIAs hjemmeside.
>
>Er der nmogen der har lidt insiderviden - premier datoer på de forskellige

Har lge siddet og kigget på bilen. Jeg ville da godtnok aldrig
nogensinxde vælge sådan en bil IMo så er 1,0L/1,1L motor ikke nok i min
hjerne og desuden ser den meget lille ud

Og så kan forsikringen være nok så billig.
Flemming Jacobsen

Fra : TGD

Dato : 16-03-04 14:33

"Thunderbird [7100]" <praetorian[NoSpam]@tnfs.dk> skrev i en meddelelse

<KLIP>

> Og så kan forsikringen være nok så billig.

2 år i sådan en lille sardin dåse, så kan jeg få en forsikring til 6000 kr
der gælder drøn helt op i 500.000 kr. klassen.

Så til 1200 kr om året vil jeg gerne føle mig som en sardin.

Derfor er den interesant - og et ekstra plus er at så skal jeg ikke høre på
kæresten brokke sig over at Kasketten er for stor.

Fra : Babba-Papa

Dato : 16-03-04 20:49

Der var engang en bruger ved navn "TGD"
<mrxFJERNES@dk2netFJERNES.dk> der skrev:

>2 år i sådan en lille sardin dåse, så kan jeg få en forsikring til 6000 kr
>der gælder drøn helt op i 500.000 kr. klassen.
>
>Så til 1200 kr om året vil jeg gerne føle mig som en sardin.

Netop, derfor synes jeg også at det lyder yderst interessant, men
på den anden side, så lyder det for godt til at være sandt med
kasko til 1200 kr om året (selvrisikoen er måske 100.000 kr ?
*S*)

Jeg ville personligt gerne have en BMW 3-tyrker (eller en 318i),
men som nybegynder er det "næsten" udelukket at få en forsikring
på sådan en bil.

Så hvis den holder vand, kan jeg godt holde ud at køre Kia i et
par år eller fire.
- -
Babba-Papa

Ja til "sjove" børn - Ja til Atomkraft !
Døden væk fra vejene ? - Kør på fortorvet !