Dyr DVD måned - kommende lækkerbiskner
Fra : Thïngmand

Dato : 26-04-01 08:14

Os stakkels DVD ejere kan se frem til nogle dyre måneder!

- der byder på flg. udgivelser:

Bjergkøbing Grand Prix - 2 Disc (R2) - Kommer den 29-05-01

Bænken (R2) - Kommer den 18-06-01

Tiger På Spring Drage I Skjul (R2) - Kommer den 06-06-01

Rocky Box Set - 5 disk (R2) - Kommer den 29-05-01

Det er også værd at bemærke at Rocky Box Set kun koster 499 - under 100 kr.
pr. disk!

Fra : Jan Richardy

Dato : 26-04-01 08:24

"Thïngmand" <michael@thingmand.dk> wrote in message
> [...]
> Rocky Box Set - 5 disk (R2) - Kommer den 29-05-01
> Det er også værd at bemærke at Rocky Box Set kun koster 499 - under 100

Og hvis man har de to første sæson'er af X-files, begynder man jo også at
føle sig presset til at købe den 3. (8. maj), hvilket er 1200,-kroner oveni
... DOH !

Og når Fox så begynder at udsende komplette Simpsons sæson'er engang iløbet
af sommer/efterår (hvis jeg husker rigtigt), går det da helt galt ......

---

JanR

Fra : Casper

Dato : 26-04-01 14:48

On Thu, 26 Apr 2001 09:24:10 +0200, "Jan Richardy" <jan@richardy.dk>
wrote:

>Og når Fox så begynder at udsende komplette Simpsons sæson'er engang iløbet
>af sommer/efterår (hvis jeg husker rigtigt), går det da helt galt ......

Ja, det bliver dyrt. De har åbenbart tænkt sig at udsende samtlige
afsnit i kronologisk rækkefølge... Det bliver vel i nærheden af 30-40
skiver (DOH....)

Casper

Fra : - Rasmus A. Nielsen ~

Dato : 26-04-01 16:29

"Jan Richardy" <jan@richardy.dk> skrev:

> Og hvis man har de to første sæson'er af X-files, begynder
> man jo også at føle sig presset til at købe den 3.
> (8. maj), hvilket er 1200,-kroner oveni .. DOH !

1200 bananer, du burde nok finde en anden butik at handle i, det ville
lette presset på dit muldvarpeskin.
Men, det er da en dyr måned, hvis man vil have det hele med.

--
Rasmus.

Fra : Simon

Dato : 26-04-01 13:35

> Og hvis man har de to første sæson'er af X-files, begynder man jo også at
> føle sig presset til at købe den 3. (8. maj), hvilket er 1200,-kroner
oveni
> .. DOH !

kender fornemmelsen...
-Simon

Fra : JSMadsen

Dato : 26-04-01 11:21

Thïngmand skrev i meddelelsen ...
>Os stakkels DVD ejere kan se frem til nogle dyre måneder!

Jep! ...

>Rocky Box Set - 5 disk (R2) - Kommer den 29-05-01
>
>Det er også værd at bemærke at Rocky Box Set kun koster 499 - under 100 kr. pr. disk!

Jeg har faktisk set den BILLIGERE incl. porto på Nettet, men jeg beholder min ordre hos DVDoo.
De gør sgu' et godt arbejde!

--
/JSMadsen
http://www.dvd-basen.dk/ - links til 20.000+ DVD anmeldelser!

Fra : kcm

Dato : 26-04-01 16:39

> Jeg har faktisk set den BILLIGERE incl. porto på Nettet, men jeg beholder
min ordre hos DVDoo.
> De gør sgu' et godt arbejde!

Enig!

--

take care

kcm

Fra : Jesper Nielsen

Dato : 30-04-01 18:34

"JSMadsen" <JS@2001-04.madsen.as> skrev i en meddelelse

> Jep! ...

> Jeg har faktisk set den BILLIGERE incl. porto på Nettet, men jeg beholder
> [...]

Jeg skal ikke have Box settet eller andet fra MGM - skrammel... Læs: MGM bør
boykottes!!

Jesper

Fra : Ole Kofoed

Dato : 30-04-01 21:24

Jesper Nielsen skrev i meddelelsen <9ck7kt$16jv$1@news.cybercity.dk>...
>Jeg skal ikke have Box settet eller andet fra MGM - skrammel... Læs:
MGM bør
>boykottes!!

Nej da, jeg synes de er helt OK med deres prispolitik med deres ældre
titler der kan købes for 10-12 dollars - det er med stor fryd jeg er
gået igang med deres Soul Cinema serie (Coffy, Black Caesar, Foxy Brown
m.fl.), selvfølgelig er det lidt trist at ikke alle er anamorphic, men
generelt er billedkvaliteten i top.

2 andre titler fra deres nye billige serier, som jeg er meget glad for
at have i samlingen er 12 Angry Men og The End (en personlig top 5 film
med Burt Reynolds og Dom DeLuise i topform).

Mængden af ekstramateriale betyder ikke det store for mig, bare lyd og
billede er god så er jeg tilfreds. Men det ville være en anden sag, hvis
de havde sat den vejl. pris til 25-30 dollars, så kunne man forvente
noget mere materiale.

Og de kan da stadig lave dvd'er med hele svineriet, det må The
Terminator være et bevis på.

Mvh.

Ole

Fra : JSMadsen

Dato : 05-05-01 13:48

Jesper Nielsen skrev i meddelelsen <9ck7kt$16jv$1@news.cybercity.dk>...
>Jeg skal ikke have Box settet eller andet fra MGM - skrammel... Læs: MGM bør boykottes!!

Jeg syntes nu at de er gode nok.
Fornuftige priser på katalog titler og ved nyere film og succeser kan de skam godt
finde ud af og lave store SE udgaver.
Den danske udgave af Rocky boxen er jo ikke helt den samme som den de får i USA...
(teknisk)

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 06-05-01 01:33

Jesper Nielsen wrote:

> Jeg skal ikke have Box settet eller andet fra MGM - skrammel... Læs: MGM bør
> boykottes!!

Hvorfor?
Jeg har netop fået "The Man with no name"-Collection ind af døren, og
det er en fremragende MGM dvd-produktion.

--
/Lars

HTML software: <http://go.to/HTMLEasyColors>
Brug venligst Re: og ikke Sv: ved svar, da beskeder
der begynder med Sv: bliver slettet fra mange servere

Fra : *DrømmeFyren*

Dato : 26-04-01 23:18

Faktisk kan du købe Bjergkøbing GP i Axel Musik allerede nu... Hvis du kan
holde ud at det er en Norsk skive/cover, dog med dansk lyd..

/Henning

---
Wanna make money? Click here:
http://www.desktopdollars.com/gateway_click.asp?id=Fuxie