Hvad gør man med en gammel udtjent bil?
Fra : Christian Joensen

Dato : 12-03-04 17:47

Hvad gør man af en gammel bil der slet ikke kan flytte sig længere. Kan man
få en skrothandler til at komme og hente den? - og får man i så fald noget
får den?

Den er stadig indregistreret, skal jeg tage pladerne af selv og aflevere dem
til bilsynskontoret?

Jeg er medlem af Falck, kan man evt få dem til at køre vognen væk?

Christian

Fra : Peter König

Dato : 12-03-04 18:38

Hvad er det for en ?

MVH Peter

Fra : Christian Joensen

Dato : 12-03-04 19:59

"Peter König" <pommer-konigXXX@tele2adsl.dk> skrev i en meddelelse
> Hvad er det for en ?
>
> MVH Peter

Mazda 323, 1,6, 190 000 km, fra 1988.

Motoren kører vidunderligt, deværre er karroseriet gennemrustent,
motorophænget er ved at være slidt op og derudover er der en defekt køler og
en hullet benzintank. Jeg har overvejet om man evt. kunne få 2-3000 kroner
for at sælge den som reservedele, men jeg tvivler.

Fra : Kenneth Rasmussen

Dato : 12-03-04 19:44

De fleste autoophuggere tilbyder at hente bilen, og klarer alt med plader,
men så skal du nok ikke regne med at få så meget for den...

Prøv at ringe til en ophugger i nærheden af hvor du bor...

--
Med venlig hilsen,
Kenneth Rasmussen

Fra : Christian Joensen

Dato : 12-03-04 19:57

"Kenneth Rasmussen" <ksr@monstersurf.dk> skrev i en meddelelse
> De fleste autoophuggere tilbyder at hente bilen, og klarer alt med plader,
> men så skal du nok ikke regne med at få så meget for den...
>
> Prøv at ringe til en ophugger i nærheden af hvor du bor...

Tak det prøver jeg, snakker vi en 500-mand eller noget i den stil?

Fra : Leonard

Dato : 12-03-04 19:58

"Christian Joensen" <christianj@hotmail.invalid> wrote:

>Den er stadig indregistreret, skal jeg tage pladerne af selv og aflevere dem
>til bilsynskontoret?

Ja, ellers skal du jo blive ved med at betale vægtafgift og
forsikring.

>Jeg er medlem af Falck, kan man evt få dem til at køre vognen væk?

Det ville jeg tro, de kører den jo på værksted når den ikke kan køre,
så i dit tilfælde er værkstedet bare en ophugger.

Men ring da til dem.

--
Leonard
http://leonard.dk/foredrag/uheld.php

Fra : hansi

Dato : 12-03-04 20:53

ring og hør forskellige huggere der er nogen der giver en tusse

hansi

Fra : Martin / Fårevejle

Dato : 13-03-04 12:34

www.skrotbil.dk giver dig 700 kr hvis de må hente den. Det har jeg selv