giv et chock ;-)
Fra : Morten Hansen, IVAO

Dato : 12-03-04 17:39

Fra : Leonard

Dato : 12-03-04 19:56

"Morten Hansen, IVAO" <Morten.Hansen@ivao.org> wrote:

>http://junkmail.dk/upload/all/antena1wheel.mpg

Den så vi allerede for 2 uger siden ...
Det er konen der har det ekstra rat i Ladaen.

--
Leonard
http://leonard.dk/foredrag/uheld.php

Fra : Morten Hansen, IVAO

Dato : 12-03-04 20:06

"Leonard" <nospam@invalid.invalid> wrote in message

> Den så vi allerede for 2 uger siden ...

Så må i pænt undskylde - men jeg er selvfølgelig heller ikke
så aktiv herinde, som jeg har været....
Jeg syntes bare ikke i skulle snydes - jeg grinte i flere timer

--
Morten Hansen
BMW 735i

Fra : Leonard

Dato : 12-03-04 20:37

"Morten Hansen, IVAO" <Morten.Hansen@ivao.org> wrote:

>Så må i pænt undskylde - men jeg er selvfølgelig heller ikke
>så aktiv herinde, som jeg har været....
>Jeg syntes bare ikke i skulle snydes - jeg grinte i flere timer

Og det er skam iorden, jeg skriver det bare for at alle dem der har
set den ikke behøver at bruge tid på at se den igen. Men der er
sikkert nogen der ikke har set den før og for dem er din mail jo god
nok.