hvor kan man finde eldiagram på golf2
Fra : Dennis & Berit

Dato : 12-03-04 15:24

hej ng

er der nogle der ved hvor på nettet man kan finde et eldiagam over en golf 2
eller der er måske en som kan maile det til mig

hilsen dennis

Fra : Ukendt

Dato : 12-03-04 15:40

> er der nogle der ved hvor på nettet man kan finde et eldiagam over en golf
2
> eller der er måske en som kan maile det til mig

Huh, kan man ikke klare sig uden?.
Den kan vel ikke indeholde mere end lidt ledning til lygterne og til
tændrørene

--
Tom

Unofficial FORD site Denmark
http://members.tripod.com/FORD_DK

Fra : Ukendt

Dato : 12-03-04 16:42

Prøv at gå på bibloteket der kan du finde en rep. bog

Jes

-- Sendt via http://www.autoatlas.dk - din bilguide (Fra IP:83.73.249.102)

Fra : Dennis & Berit

Dato : 12-03-04 17:39

tak for de seriøse henvendelser som jeg skrev var det på nettet jeg søgte
jeg har været på biblioteket men der var 2 måneders ventetid

så hvis en har en eldiagram de kunne undvære en kopi af ville jeg blive
lykkelig

dennis

Fra : Mogens...

Dato : 12-03-04 17:47

On Fri, 12 Mar 2004 17:38:34 +0100, "Dennis & Berit"
<os-tre-og-victor@email.dk> wrote:

>Tak for de seriøse henvendelser - som jeg skrev var det på
> nettet jeg søgte - jeg har været på biblioteket men der var
> 2 måneders ventetid

Bedre end ingenting -> måske:
http://volkswagen.msk.ru/vw_01.htm
http://volkswagen.msk.ru