Golf II 1,6D reperations håndbog
Fra : Peter Myrup

Dato : 12-03-04 11:04

Hejsa

Er der nogen der ved hvor man kan købe en reperations håndbog til en 87´ Golf II
1,6D?

Hilsen Peter

-- Sendt via http://www.autoatlas.dk - din bilguide (Fra IP:195.47.216.93)

Fra : Peter C.

Dato : 12-03-04 13:13

"Peter Myrup" <spiffer@ofir.dk> skrev i en meddelelse
> Hejsa
>
> Er der nogen der ved hvor man kan købe en reperations håndbog til en 87´
Golf II
> 1,6D?

Tænker du på en Haynes-manual ?
Bildillen og lign. biltilbehørsforretninger forhandler Haynes-manualer, og
hvis de ikke har hjemme kan de måske skaffe.
Prøv at spørge ekspedienten

Hvis det kommer til at skaffe "umulig" billitteratur er der Køsters
Mororboghandel i Randers og Birgers Billige Bilbøger i Høng
Hvis ikke DE kan skaffe det man søger, er det ikke godt at vide hvem der så
kan.

Sidste udvej er loppemarkeder, kræmmer og hestemarkeder, stumpemarkeder og
"Det blå marked" i Haslev

MVH Peter C:\

Fra : Ukendt

Dato : 12-03-04 16:38

Du skal ringe til Birgers billigbøger han har ALT også brugt og er absolut billigst

MVH
Jes

-- Sendt via http://www.autoatlas.dk - din bilguide (Fra IP:83.73.249.102)

Fra : Peter M

Dato : 12-03-04 17:11

Det er meget muligt

Jeg vil jo helst lave så mange ting på bilen som jeg kan. Så det er
en "reperations-guide" jeg leder efter.

Fra : Peter C:\\>

Dato : 13-03-04 17:46

"Peter M" <spiffer@ofir.dk> skrev i en meddelelse
> Det er meget muligt
>
> Jeg vil jo helst lave så mange ting på bilen som jeg kan. Så det er
> en "reperations-guide" jeg leder efter.

På.....

http://www.haynes.co.uk/webapp/wcs/stores/servlet/CategoryDisplay?catalogId=10001&storeId=10001&categoryId=14543&langId=-1&parent_category_rn=10215&top_category=10001

....kan du se de forskellige Haynes-manualer til VW.
Jeg synes umiddelbart ikke jeg kan finde 1987 Golf2 1,6D men som
sagt....prøv at spørge i f.eks. Bildillen

MVH Peter C:\

Fra : Tommy

Dato : 15-03-04 09:15

Hejsa

Haynes har ikke noget til Golf2 1.6D og GTD. Jeg har self haft en længere
brevveksling med dem (Flinke folk forresten)
De eneste VW Diesel de har til er 1.8 mskiner og op. Til bodywork, brakes
osv. kan du bruge den til Golf 2 benzin. Der er ikke det store forskel i
forhold til D.

Hilsen Tommy
(90'er Golf2 1.6 GTD 70HK)