Bedste brugtkøb ~30K
Fra : Brian

Dato : 11-03-04 17:41

Hejsa

Kort og godt.... hvad er det bedste brugtkøb i 30.000,- klassen, +/- en
træsko ?

Der lægges mere vægt på en kraftig motor, end benzinøkonomi... med måde
selvfølgelig

/Brian

Fra : Jesper Sørensen

Dato : 11-03-04 18:01

Hvad har du ellers brug for, ud over en kraftig motor ??
Er det kun dig selv der skal køre, eller skal du have en stor familie med ?
Diesel eller bensin ??
Hvor meget regner du med at du skal køre ?

Skriv lidt mere om hvad du kunne ønske dig.

Mvh. Jesper

Fra : Brian

Dato : 11-03-04 19:11

Hejsa

Jesper Sørensen skrev:

> Skriv lidt mere om hvad du kunne ønske dig.

Det er en kammerat der har fået "bevilget" en anden bil af
finansfruen

Han har ingen unger, men han vil alligevel gerne have en
rummelig bil. Han kører en del på motorvej til/fra arbejde,
så det skal ikke være en bette potte der støjer som sindsygt!
At der er lidt komfort i vognen, skader heller ikke....

Diesel vil han ikke have, i den prisklasse får man vel også kun
en "gammel" dieselmotor der (l)yder som en traktor

Skal sådan set bare have lidt inspiration til, hvad vi skal ud
at kigge lidt på i weekenden.... smag og behag er jo trods alt
forskelligt fra person til person

/Brian

Fra : Brian S Jensen

Dato : 11-03-04 19:12

"Brian" <Nejtak@til.spam> skrev i en meddelelse
> [...]
> træsko ?
>
> Der lægges mere vægt på en kraftig motor, end benzinøkonomi... med måde

Hvordan har du det rent forsikringsmæssigt ? dvs. kan du få forsikret f.eks.
en BMW ?

Hvor meget kan du selv pille ved maskineret ?

Hvor gammel må den være ?

Mvh.
Brian S Jensen - som altid er klar på at anbefale en BMW

Fra : Brian

Dato : 11-03-04 19:31

Hejsa

Brian S Jensen skrev:

> Hvordan har du det rent forsikringsmæssigt ? dvs. kan du få forsikret
> f.eks. en BMW ?

Som skrevet et andet sted er det en kammerat.... jeg leder stadig efter min
kommende Alfa 33

Men jeg tror ikke han vil betale for forsikringen til en BMW, han er kun
23....

> Hvor meget kan du selv pille ved maskineret ?

Til husbehov.
Vi plejer at kunne hjælpe hinanden lidt, så det meste der foregår
uden brug af lift, kan klares....

> Hvor gammel må den være ?

Har ikke den store betydning, men 8-12 år er nok mest relistisk
i den prisklasse.

/Brian

Fra : Mogens...

Dato : 11-03-04 21:39

On Thu, 11 Mar 2004 19:30:47 +0100, "Brian" <Nejtak@til.spam> wrote:

>Som skrevet et andet sted er det en kammerat.... jeg leder stadig efter min
>kommende Alfa 33

www.cuoresportivo.dk

/Mogens

Fra : Brian

Dato : 11-03-04 22:32

Hejsa

Mogens... skrev:

> www.cuoresportivo.dk

Ja... kan det uddybes ?

Hvis du tænker på den der er til salg, vil jeg have mig en
fra den sidste serie.

Har set den i alfa-klubben, regner med at tage en kigger på
den i weekenden, hvis den ikke er solgt endnu

/Brian

Fra : Gynex

Dato : 11-03-04 22:17

Hejsa

Jeg købte for 1½ år siden en ´94 Xantia 2.0I 16V Service (gule plader).
Fed spand, 135hk eller deromkring afhængig af kilden...
Der er ikke meget støj i den.
Den går over 200 km/t på toppen (Har vist 215 med lidt større hjul)
Folk er dog bange for den hydrauliske undervogn, men min har gået 289.000km
uden problemer ud over alm vedligehold.

Jeg købte den til en god pris, men de er set til under 30.000kr flere
steder.

God jagt
/Gynex

Fra : Brian

Dato : 11-03-04 22:39

Hejsa

Gynex skrev:

> Jeg købte for 1½ år siden en ´94 Xantia 2.0I 16V Service (gule
> plader). Fed spand, 135hk eller deromkring afhængig af kilden...
> Der er ikke meget støj i den.

Det er jo et absolut plus....

> Den går over 200 km/t på toppen (Har vist 215 med lidt større hjul)
> Folk er dog bange for den hydrauliske undervogn, men min har gået
> 289.000km uden problemer ud over alm vedligehold.

Synes nu også jeg har hørt mange skrækhistorier med den undervogn, men
det lader til at vi må prøve en tur i sådan en karl...

Pladsmæssigt passer den også meget fint jo

> Jeg købte den til en god pris, men de er set til under 30.000kr flere
> steder.

Priserne bliver så gudskelov ikke min hovedpine

/Brian