Karosserisealing
Fra : Coach [4130]

Dato : 11-03-04 12:45

Jeg har rust under sealingerne i mine døre på Mazda 323F (kendt problem).
Da jeg ikke har overholdt mine servicetider til fulde, har Mazda Motor
Danmark afvist sagen.

Jeg kan faktisk selv ordne det, men hvor køber jeg sealeren henne?

Går ud fra at der må være tale om en patron. Jeg har pistolen dertil.

Hvor henne? og hvilket produkt?

Takker
Bri@n

Fra : Peter R. Christianse~

Dato : 11-03-04 17:14

"Coach [4130]" <jeg_er_træner@jeg_er_let.dk> wrote in message
> [...]
>
> Jeg kan faktisk selv ordne det, men hvor køber jeg sealeren henne?
>
> Går ud fra at der må være tale om en patron. Jeg har pistolen dertil.

Hejsa

Jeg har haft gode erfaringer med "Karroserikit"
http://makeashorterlink.com/?Z31F12FA7 fra.....Tjaaa, Harald Nyborg såmænd

Hærder fint op, og er nemt at overmale.

Med venlig hilsen
- Peter R. Christiansen

Fra : Coach [4130]

Dato : 11-03-04 17:36

> Hejsa
>
> Jeg har haft gode erfaringer med "Karroserikit"
> [...]
Hej Peter

Takker for linket.

Hvor nemt kan det være.... bor lige op ad en Harald Nyborg.

mvh
Bri@n