Nye motorophæng
Fra : phk

Dato : 11-03-04 07:54

Hej bilfans

Jeg skal have nye motorophæng i min Golf III TDI 110 HK. Desværre magter de
originale motorophæng ikke opgaven når man accelererer (og det vil ikke
hjælpe med nye ;)), så mit spørgsmål er: Hvilke motorophæng skal man så
montere. Passer de fra IV´eren?

VW ved som sædvanlig ikke en dyt når det drejer sig om optimering med
originale reservedele ....

--
Per, Esbjerg

Fra : Carsten Petersen

Dato : 14-03-04 03:28

> [...]
> originale motorophæng ikke opgaven når man accelererer (og det vil ikke
> hjælpe med nye ;)), så mit spørgsmål er: Hvilke motorophæng skal man så

Hvad er problemet? Resonans når den lægger sig i selen??

Carsten

Endnu en udgydelse fra CP's PC!

Fra : phk

Dato : 14-03-04 17:57

"Carsten Petersen" <carsten@newmail.dk> skrev i en meddelelse

> "phk" <phk_stopspam@esenet.dk> skrev i en meddelelse

> de
>
> Hvad er problemet? Resonans når den lægger sig i selen??

Det buldrer fra 60-100+ fordi den ikke har 110HK mere ... motorophængene går
i bund.

--
Per, Esbjerg