Ulovlig parkering
Fra : Martin P.

Dato : 10-03-04 16:54

Hejsa,

På min vej har der nu i lang lang lang tid stået en Open Kadett med en
trailer på. På traileren er der en kæmpe bannerreklame for et solcenter og
bilen har ingen plader på.

Ret så irriterende for den optager 2 parkeringpladser og dem er der i
forvejen ikke så mange af herinde i København, skulle jeg hilse at sige.

Må man godt bare parkere sit lig af en Kadett uden plader på til evig tid?

--
- Martin

Nissan Almera GTi

Fra : SNiP

Dato : 10-03-04 17:14

Martin P. wrote:

> Må man godt bare parkere sit lig af en Kadett uden plader på til evig
> tid?

Nej naturligvis må man ikke det, ring til politiet og bed dem gøre noget ved
det..

/J

Fra : Fly Christensen

Dato : 10-03-04 17:16

On Wed, 10 Mar 2004 16:53:30 +0100, "Martin P." <sync@liquid.dk> wrote:

> [...]
>
>Må man godt bare parkere sit lig af en Kadett uden plader på til evig tid?

Et ikke-indregistreret køretøj må stå på offentlig vej i 24 timer. (Så
vidt jeg har fået med af div. diskussioner) Ring derfor til politiet, og
sig, at der står et ikke-indregisteret køretøj siden hvor lang tid det
nu måtte være og, at du/I gerne vil have det fjernet.

Fly

--
Kender du èn der har brug for en cand.merc.int? Send mig en mail.

Fra : Per O. Madsen

Dato : 12-03-04 17:19

"Martin P." <sync@liquid.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Må man godt bare parkere sit lig af en Kadett uden plader på til evig tid?

Her hvor jeg bor havde vi en Opel Calibra stående med prøveplader som for
længst var udløbet. Den stod der i små to måneder, og den gad politiet ikke
engang køre ud og kigge på, endsige gøre noget ved, hvilket den vagthavende
direkte fortalte mig i telefonen. Det var ikke netop en oplevelse som gav
mig en positiv indstilling til etaten.

Per O.