Chiptunere gå hjem! (et billigt grin)
Fra : Roberto Saldo

Dato : 10-03-04 14:58

Med det her stykke skrotblik jammet i indsugningen kan man muligvis
(vi kan jo gisne) vinde 0-35!!

Nu kun 69.95usd.

<http://www.spiralmax.com>

<http://www.spiralmax.com/sm_photo.htm>

LOL!

--
Roberto Saldo

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 10-03-04 15:15

"Roberto Saldo" <rs@yahoo.dk> wrote in message

> Med det her stykke skrotblik jammet i indsugningen kan man muligvis
> (vi kan jo gisne) vinde 0-35!!
>
> Nu kun 69.95usd.

Typical range of improvement over baseline is:
0 to 35 increase in horsepower,
0 to 31% increase in fuel economy.

Så taler de tilmed sandt, jeg vil godt tro på 0 ekstra HK og 0 ekstra i
brændstoføkonomi.

--
mvh/rg. Christian
Her skulle der have stået

Fra : Roberto Saldo

Dato : 10-03-04 15:24

Christian B. Andresen wrote:
> [...]
> 0 to 35 increase in horsepower,
> 0 to 31% increase in fuel economy.
>
> Så taler de tilmed sandt, jeg vil godt tro på 0 ekstra HK og 0 ekstra i

Jeg tror performance daler med sådan noget skidteras stoppet i munden
på bilen.

--
Roberto Saldo

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 10-03-04 15:28

> Jeg tror performance daler med sådan noget skidteras stoppet i munden
> på bilen.

Sikkert, den stiger i hvert fald ikke. Så ville bilfabrikkerne jo bruge det,
så ejerafgiften ville dale og bilen være billigere at have.

--
mvh/rg. Christian
Her skulle der have stået

Fra : Olesen

Dato : 10-03-04 15:51

> Sikkert, den stiger i hvert fald ikke. Så ville bilfabrikkerne jo bruge
det,

Er godt klar over det ikke virker, men hvis det gjorde,
så er det ikke sikkert, fabrikkerne ville bruge det.

Alle er ikke i tvivl om, at supplerende rustbeskyttelse
er et must, UANSET hvad...men derfor
sprøjter fabrikkerne jo ikke....

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 11-03-04 08:32

"Olesen" <olesen@jubiipost.dk> wrote in message

> "Christian B. Andresen" <nobody@domain.country> skrev i en meddelelse

> det,
>
> Er godt klar over det ikke virker, men hvis det gjorde,
> så er det ikke sikkert, fabrikkerne ville bruge det.

Det er da et godt salgsargument FORUDSAT det virkede.

> Alle er ikke i tvivl om, at supplerende rustbeskyttelse
> er et must, UANSET hvad...men derfor
> sprøjter fabrikkerne jo ikke....

Fabrikkerne tjener jo også mere hvis bilerne ruster op.

--
mvh/rg. Christian
Her skulle der have stået

Fra : Torben E

Dato : 10-03-04 16:00

"Roberto Saldo" <rs@yahoo.dk> wrote in message

> Jeg tror performance daler med sådan noget skidteras stoppet i munden
> på bilen.

Det er helt sikkert noget der tabes på.

Torben E

Fra : hanzen

Dato : 10-03-04 17:00

"Torben E" <topcon@FJERNDETTEmail.dk> skrev i en meddelelse

> "Roberto Saldo" <rs@yahoo.dk> wrote in message

> Det er helt sikkert noget der tabes på.
>
> Torben E

Havde der så bare fulgt et turbo-skilt med. wrooooommmm
--
hilzen
hanzen

Fra : Claus Fabritius

Dato : 10-03-04 16:11

"Roberto Saldo" <rs@yahoo.dk> skrev i en meddelelse

> Med det her stykke skrotblik jammet i indsugningen kan man muligvis
> (vi kan jo gisne) vinde 0-35!!

> <http://www.spiralmax.com/sm_photo.htm>

Utroligt nok, så er der allerede folk der betaler i dyre domme for et
tilsvarende system og tilmed er glade for det. Kender du Twister Filter fra
Green Cotton Air Filters? :)
--
Claus Fabritius
Prosit sagde manden til bilen.

Fra : Annette Jensen

Dato : 11-03-04 17:26

> Med det her stykke skrotblik jammet i indsugningen kan man muligvis
> (vi kan jo gisne) vinde 0-35!!

Fair nok:

"Either way when I took it out the rpms at idle were up 50-100 rpms and I
could hit 50mph in second gear without going to the rev limit before it was
40 mph tops!!! The top end is vastly more powerful in the 5000rpm+
range!!!!!! and the sound is unbelievable like a jet on take off!!"

Ehm. Okay, flere omdrejninger i tomgang. OK. Dén kan jeg gå med til.

Men at sådan et stykke blik i indsugningen ændrer gearingen i 2. gear.? Nej,
fandme nej Det er jo helt utroligt som denne tingest kan alt muligt,
hvorfor bruges den ikke i formel 1, o.l.? Eller må man ikke bruge spiral
der?

// Troels
fra svigermors computer.

Fra : KASO

Dato : 11-03-04 19:55

"Annette Jensen" <test@test.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> fandme nej Det er jo helt utroligt som denne tingest kan alt muligt,
> hvorfor bruges den ikke i formel 1, o.l.? Eller må man ikke bruge spiral

Heldigvis findes der jo mange andre nyttige dimser i samme genre, der
forbedrer økonomi og ydelse - f.eks.

http://www.ecotekplc.com/

eller KN-filtre m.m.

Monter det hele - og begynd at sælge den overskydende benzin

(For ikke at tale om at en Polo 1.0 får mindst 200Hk)

Fra : Henrik Mortensen

Dato : 11-03-04 20:22

> http://www.ecotekplc.com/
>
> eller KN-filtre m.m.
>
> Monter det hele - og begynd at sælge den overskydende benzin

Ja for pokker!!!
Hvis man nu monterer det på den ene bil, så kan man jo brænde alt det bensin
man sparer af i den anden bil!

Man skal bare huske ikke at fylde tanken mere end halvt, ellers er der jo
ikke plads til alt det man sparer op.

Henrik