Gør det selv - hvor i Århus ?
Fra : TDN

Dato : 09-03-04 22:15

Hej !

Jeg har anskaffet mig en gammel dame, nærmere betegnet en VW Jetta 1.3 C fra
1985. Den er grundlæggene i god stand og kører godt, men med næsten 20 år på
bagen er der jo nogle småting man kunne gå og lave på den. Da vi bor et sted
hvor der ikke rigtigt er noget perlegrus lige uden for døren og varanen har
bevilget mig pauser i bleskifteriet har jeg fået lyst til at gå og pulse om
Jetta'en.

Derfor ville jeg høre om der er nogen steder i Århus området hvor man mod
ussel mammon kunne få tag over hovedet til at "gøre det selv" evt. med lift.

Er der derfor nogen der kender til om der er "gør det selv værksteder" i
Århus eller omegn man kan bruge ???

På forhånd tak.

Mvh
Thomas

Fra : Ukendt

Dato : 09-03-04 22:23

> Er der derfor nogen der kender til om der er "gør det selv værksteder" i
> Århus eller omegn man kan bruge ???

Der ligger vist et i Hasselager udenfor Viby.. Mere info har jeg ikke...

--
/Jan W Nielsen

Fra : TDN

Dato : 09-03-04 22:33

"Jan W. Nielsen" <intetsvar> skrev i en meddelelse

> Der ligger vist et i Hasselager udenfor Viby.. Mere info har jeg ikke...
>
> --
> /Jan W Nielsen

Jamen jeg bor jo ved Hasselager (Kolt), jeg må vist lige høre naboerne om de
ved hvor det er.

Mvh
Thomas

Fra : Aslan

Dato : 10-03-04 02:48

TDN wrote:
> naboerne om de ved hvor det er.

Nå, det er DIG, der ligger og larmer rundt i det gamle udbrændte larmende
tyske lig, når andre mennesker skal sove!!!

Aslan (fra Kolt)

1998 Alfa 156 2,0 TS
2003 MB E 320 CDI Avantgardé

Fra : Th Frydensberg

Dato : 09-03-04 23:23

TDN wrote:
Gør-det-selv-værksted i Hasselager, Århus
Alstrup Allé 6a
8361 Hasselager

Fra : TDN

Dato : 10-03-04 06:01

"Th Frydensberg" <frydensberg@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> TDN wrote:
> Gør-det-selv-værksted i Hasselager, Århus
> Alstrup Allé 6a
> 8361 Hasselager

Tusind tak for svaret !

Mvh
Thomas

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 10-03-04 08:45

"Th Frydensberg" <frydensberg@tdcadsl.dk> wrote in message
> TDN wrote:
> Gør-det-selv-værksted i Hasselager, Århus
> Alstrup Allé 6a
> 8361 Hasselager

Hvad er prisen for at låne sådan et ?

--
mvh/rg. Christian
Her skulle der have stået

Fra : Tobester

Dato : 10-03-04 09:49

Det er egentligt et værksted, hvor der også går en mekaniker rundt og roder.
Og jeg mener roder! Det er en rimelig stor hal og værktøj og maskiner etc.
ligger godt spredt ud over det hele.
Der er vist mere end en lift og timeprisen er afhængig af, om du benytter
liften eller ej.
Du kan altså få mekanikeren derude til at lave det (og han er til at handle
med...) eller du kan bruge faciliteterne selv, hvis du kan finde værktøjet.

Jeg var derude at kigge, og selvom jeg elsker at rode med bilen, så
inkluderer det ikke at rode med værkstedet

God fornøjelse! (adresseoplysningerne er fra sidste forår)

Gør Det Selv
Autoværksted
Latif Mustafa
Alstrup Allé 6A
8361 Hasselager
86283283 / 22169511

Hvis du finder andet i østjylland, så giv endelig lyd!

Fra : KP

Dato : 10-03-04 11:25

> Hvis du finder andet i østjylland, så giv endelig lyd!

Der ligger et ved Skanderborg:

Vorladegård autoværksted
Holmedal 78
8660 Skanderborg
Tlf. 7658 9696 eller 2067 9696

Fra : TDN

Dato : 10-03-04 18:00

> "Th Frydensberg" <frydensberg@tdcadsl.dk> wrote in message
>
> Hvad er prisen for at låne sådan et ?
>

> --
> mvh/rg. Christian
> Her skulle der have stået
> noget (måske) fornuftigt.
> Men a ka' ik' hit' u a no'et.

Hej !

Jeg var lige derude og kigge på vej hjem fra arbejde. Ejeren virker flink og
hjælpsom. Det koster 50 kr. pr. time for gulvplads og 75 kr. pr time for
liftplads. Du kan bruge værktøjet derude (der virker lidt rodet) men
svejseapparat koster vist en 50'er pr. time ekstra. Man kan spørge ham til
råds hvis man er i tvivl og hvis der er noget man ikke selv kan lave kan man
få det lavet mod betaling af ham.

På hverdage er åbningstiden 10-18 mener jeg, så det kan jeg ikke nå, men i
weekenden er der åbent fra 10-18 hvilket passer mig fint.

Deres telefonnummer er 86283283 og 25377322. Det skulle ikke være nødvendigt
med tidsbestilling.

Mvh
Thomas