Microsoft Autoroute 2001. Kan det bruges t~
Fra : _paul

Dato : 09-03-04 19:52

Jeg skal til at detailplanlægge en biltur igennem hele tyskland.
På et sæt CD'er som jeg aldrig har rørt ved, som fulgte med min computer, kan jeg se at
der er noget der hedder Microsoft autoroute.
Skal jeg gå i krig med det. Eller risikerer jeg at spilde en masse tid???

Fra : Peter G C

Dato : 09-03-04 20:02

"_paul" <getNOSPAM@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> der er noget der hedder Microsoft autoroute.
> Skal jeg gå i krig med det. Eller risikerer jeg at spilde en masse tid???

Det kan du roligt bruge - jeg har selv bruge programmet ofte - både til ture
i DK og i udlandet. Fungerer fint. Der findes en del online-tjenster der kan
det samme.

F.eks. shells geostar.

/Peter

--
http://www.grauslund.com/

Fra : Peter G C

Dato : 09-03-04 20:57

"Peter G C" <peter@FJERNDETTEnospam.dk> skrev i en meddelelse

[klip]

> Det kan du roligt bruge -

- glemte at tilføje, at jeg i et tidligere job har agiteret for salg af
produktet....

/Peter

Fra : Thomas Landberg

Dato : 09-03-04 20:13

> [...]
> der er noget der hedder Microsoft autoroute.
> Skal jeg gå i krig med det. Eller risikerer jeg at spilde en masse tid???

Det er et rigtigt godt program.

MVH

Thomas Landberg
www.bokstuning.dk

Fra : _paul

Dato : 09-03-04 22:26

Tak for svarene. Jeg har nu installeret den. Heldigvis kan den installeres særskilt uden
at MSworks skal installeres....

Fra : Andreas M. Hansen

Dato : 09-03-04 20:42

"_paul" <getNOSPAM@get2net.dk> wrote in message
> [...]
> der er noget der hedder Microsoft autoroute.
> Skal jeg gå i krig med det. Eller risikerer jeg at spilde en masse tid???

Også varme anbefalinger herfra - jeg bruger 2002 udgaven, og er ovenud
tilfreds.

mvh

Andreas M. Hansen

Fra : Ukendt

Dato : 09-03-04 22:16

Må give alle ret det er et kanon program bruger selv 2002 udgaven og er aldrig
blevet skuffet!

"Re: Microsoft Autoroute 2001. Kan det bruges til noget?"

-- Sendt via http://www.autoatlas.dk - din bilguide (Fra IP:83.73.249.102)

Fra : Henrik B.

Dato : 09-03-04 23:15

Jes wrote:
:: Må give alle ret det er et kanon program bruger selv 2002 udgaven og
:: er aldrig blevet skuffet!

Tjah, og en GPS-antenne i usb-porten på en bærbar, så har man et fuldt
funktionsdygtigt GPS-anlæg.

M.v.h.

Fra : Ukendt

Dato : 09-03-04 22:30

> På et sæt CD'er som jeg aldrig har rørt ved, som fulgte med min computer,
kan jeg se at
> der er noget der hedder Microsoft autoroute.

Kanon program.

--
/Jan W Nielsen

..

Fra : Thomas Johansen

Dato : 10-03-04 10:09

www.map24.com

Det samme..bare online, med sidste opdateret vejnet...

Fra : Ukendt

Dato : 10-03-04 10:17

> www.map24.com
> Det samme..bare online, med sidste opdateret vejnet...

Ikke NÆR så godt.

--
/ Jan W Nielsen

Fra : Thomas Johansen

Dato : 10-03-04 11:22

Det synes jeg det er (HAr begge ting)... Men det er jo en hver mands egen
sag