Nissan Terrano årgang 2000
Fra : Jan Hynneke

Dato : 08-03-04 23:11

Hej!

Jeg er blevet tilbudt en Nissan Terrano årg. 2000 af en forhandler til
134.000kr inkl moms.

Umiddeltbart lyder prisen rigtig, men er det en bil man må købe?

Har aldrig haft 4WD før, og Toyota Landcruiser er for dyr.

Jeg kan huske år tilbage hvor der var problemer med Topstykker og 4WD
i forskellige modeller så som Mitsubishi Pajero.

Er der nogle typer man skal undgå?

Mvh
Jan

Fra : Niels Skaaning

Dato : 09-03-04 00:09

"Jan Hynneke" <jan@demotech.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Jeg kan huske år tilbage hvor der var problemer med Topstykker og 4WD
> i forskellige modeller så som Mitsubishi Pajero.

Min far har haft en Terrano 2 i tre år nu (det er godt nok en Afrika-version
som vist har en ældre motortype) og den har ikke voldt nogle særlige
problemer og den er altså blevet kørt på afrikanske veje af værste skuffe,
så danske veje skulle næppe være et problem for den.

NS