Husk TopGear på TV3 i aften kl. 22.45
Fra : Henrik B.

Dato : 08-03-04 19:32

Se subject.

M.v.h.

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 08-03-04 20:10

On Mon, 08 Mar 2004 19:32:15 +0100, Henrik B. wrote:

> Se subject.

Bah :-/

Sagt af en som ikke kan se TV3, men som har "købt" BBC Prime netop pga.
Top Gear og som de selvf. vælger at stoppe ugen efter man har fået BBC
Prime...

Must be my lucky day

--
Martin Johansen [6000]
http://tuxx.dk - "Carpe Aptenodytes!"

Fra : Henrik B.

Dato : 08-03-04 20:17

Martin Johansen [6000] wrote:
:: On Mon, 08 Mar 2004 19:32:15 +0100, Henrik B. wrote:
::
::: Se subject.
::
:: Bah :-/
::
[...]

Du kan da nå at kigge forbi, inden kl. bliver 22.45.

M.v.h.

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 08-03-04 20:36

On Mon, 08 Mar 2004 20:16:53 +0100, Henrik B. wrote:

> Du kan da nå at kigge forbi, inden kl. bliver 22.45.

Det lyder godt nok fristende, men mon ikke du bliver træt af mig, når
jeg kommer rendende hver uge?

Fra : Henrik B.

Dato : 08-03-04 20:55

Martin Johansen [6000] wrote:
[...]

*LOL* Bare du ikke render med kæresten.

Kørte du Ikke Saab nu? Så er du mere end velkommen. *GG* Så kan du se
TopGear i mine 9000-fprsæder. ))

M.v.h.

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 09-03-04 08:38

On Mon, 08 Mar 2004 20:54:46 +0100, Henrik B. wrote:

> *LOL* Bare du ikke render med kæresten.

LOL det lader jeg være med

> Kørte du Ikke Saab nu? Så er du mere end velkommen. *GG* Så kan du se
> TopGear i mine 9000-fprsæder. ))

Ikke endnu, men sparer som en gal..

Eller dvs. jeg kører Saab af og til, det er bare mine forældres

Jeg skal have hentet min egen "inden så længe" dvs. inden året er omme
efter planen.

Fra : Martin Sand.

Dato : 08-03-04 20:17

Martin Johansen [6000] wrote:
> Sagt af en som ikke kan se TV3, men som har "købt" BBC Prime netop
> pga. Top Gear og som de selvf. vælger at stoppe ugen efter man har
> fået BBC Prime...

Programmet vises på 3+

MVH Martin

Fra : Henrik B.

Dato : 08-03-04 20:19

Martin Sand. wrote:
:: Martin Johansen [6000] wrote:
[...]

Vidste der var noget jeg havde glemt.

M.v.h.

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 08-03-04 20:36

On Mon, 08 Mar 2004 20:17:15 +0100, Martin Sand. wrote:

> Programmet vises på 3+

Kan jeg desværre heller ikke tage Jeg er afskåret fra al der har med
Viasat, at gøre.

Fra : Morten Højgaard Roth

Dato : 09-03-04 01:52

Henrik B. skrev:

> Husk TopGear på TV3 i aften kl. 22.45

Jeg havde nok valgt Audi'en! I øvrigt sjovt, at priserne var oversat uden
afgifter, irriterende at være dansker!

Har de aldrig "almindelige" biler med i det program?

Vh

Morten