Kongehuset "speeder op" ?
Fra : ab

Dato : 08-03-04 19:25

Benediktes fartglæde giver endnu et argument for at nedlægge kongehuset.

- Hun opfører sig jo, som om hun tror at hun er folketingsmedlem.

ab

Fra : Kenneth Fritz

Dato : 08-03-04 20:06

Hvem er Benedikte?

Fra : Ukendt

Dato : 08-03-04 21:20

> Hvem er Benedikte?

Gorm den gamles tip...oldebarn

--
Tom

Unofficial FORD site Denmark
http://members.tripod.com/FORD_DK

Fra : Peter C:\\>

Dato : 08-03-04 23:08

"ab" <ab_ab@SPAMFILTERc.dk> skrev i en meddelelse
> Benediktes fartglæde giver endnu et argument for at nedlægge kongehuset.
>
> - Hun opfører sig jo, som om hun tror at hun er folketingsmedlem.

Jeg tror hun er udsendt af hoffet for at tage noget af mediebevågenheden væk
fra Prinsgemalen

MVH Peter C:\

Fra : Ukendt

Dato : 09-03-04 10:27

> Jeg tror hun er udsendt af hoffet for at tage noget af mediebevågenheden
væk
> fra Prinsgemalen

Kan jo undre en at vi skal have fartgrænser når INGEN overholder dem
alligevel?
Liste over personer der ikke mener sig omfattet af grænserne:
- Politiet (sletter deres egne fartbøder)
- Kongehuset (konger, prinser og prinsesser)
- Politikere (Buksti og diverse ministre og flere)
- Mødre og fædre (især ved skoler og byen)
- Andet godtfolk (........)

Det er vel stort set kun mig tilbage som overholder grænserne

--
Tom

Fra : Roberto Saldo

Dato : 09-03-04 10:53

Tom wrote:

> [...]
> - Mødre og fædre (især ved skoler og byen)
> - Andet godtfolk (........)
>
> Det er vel stort set kun mig tilbage som overholder grænserne

Årh klynk Tom! :)

Jeg kører heller ikke særlig hurtigt.

--
Roberto Saldo

Fra : Torben Scheel

Dato : 09-03-04 11:08

"Tom" <t.christensen(snabela)bigfoot.com> wrote in message
> [...]
> - Kongehuset (konger, prinser og prinsesser)
> - Politikere (Buksti og diverse ministre og flere)
> - Mødre og fædre (især ved skoler og byen)

Vrøvl! Det er ret sjældent at jeg cykler over 50km/t ved skolen.

vh
Torben - fædrer.

Fra : Møller

Dato : 09-03-04 16:50

> [...]
> - Mødre og fædre (især ved skoler og byen)
> - Andet godtfolk (........)
>
> Det er vel stort set kun mig tilbage som overholder grænserne

Du mangler da bare nogle større svømmefinner
--
Møller