fjerne klister fra lak ??
Fra : thomas bærbar

Dato : 08-03-04 18:05

der har siddet nogen lister på min bil som den tidligere ejer har pillet af,
men klisteret er der stadig og jeg vil have fjernet det.

byggemarkedet sagde sprit
Farvehandleren sagde rensebenzin

det der lim fjerner som de har snakket om i fjernsynet fåes kun i meget små
tuber, og det bliver alt for dyrt..

Nogen ideer ????

Thomas

Fra : Klaus Rejkjær

Dato : 08-03-04 20:14

> Nogen ideer ????
>
> Thomas

Farvehandleren har ret. Rensebenzin klarer det.

MVH Klaus

Fra : Jesper Sørensen

Dato : 09-03-04 09:00

"Klaus Rejkjær" <rejkjaer@privat.tdcadsl.dk> wrote in message

> Farvehandleren har ret. Rensebenzin klarer det.
>
> MVH Klaus

Pas på med rensebensin, det kan tage noget af lakken med af.
Petroleum er meget bedre.

Mvh. Jesper

Fra : René Rolighed Christ~

Dato : 08-03-04 20:57

"thomas bærbar" <thomas@4701.dk> wrote in message

> byggemarkedet sagde sprit
> Farvehandleren sagde rensebenzin

Lampeolie/petrolium virker hver gang ... har selv brugt det til alskent
klisterstands på bilen! Hæld en god portion i en klud og gnid/gnub til limen
går i opløsning/forsvinder.

Cheers
Rolighed