Stik til motorvamer (uden ledning)
Fra : Lars K.

Dato : 08-03-04 16:12

Hej

Jeg er på udkig efter sådan et specielt stik som man bruger til at sætte
i fronten af bilen til sin motorvarmer. Jeg skal ikke bruge det til en
bil, men til min båd og skal derfor ikke bruge de der kabler med armeret
ledninger og alt muligt men kun selve stikket. Er der en som ved hvor
man køber sådan noget til en rimelig pris? (i området ved Aalborg)

Er der englelig en standard for disse stik eller er det hvor producent
som laver hver sin type?

--
Lars
- Lykken er ikke en destination, men en måde at rejse på -

Fra : Brian Skaarup

Dato : 08-03-04 16:40

On Mon, 8 Mar 2004 16:11:34 +0100, Lars K. <lkj@person.dk> wrote:

>Er der englelig en standard for disse stik eller er det hvor producent
>som laver hver sin type?
Da jeg havde en bil med elektrisk motorvarmer brugte jeg et standar
CEE stik:
http://www.harald-nyborg.dk/?=2148
da det originale gik i stykker.

Fra : Lars K.

Dato : 08-03-04 18:05

In article <is4p40djbdvje17g0kerh7mi4np0i60isi@4ax.com>,
brian@nocannedmeat.skaarup.org says...

> Da jeg havde en bil med elektrisk motorvarmer brugte jeg et standar
> CEE stik:
> http://www.harald-nyborg.dk/?=2148
> da det originale gik i stykker.

Ja, men det er der desværre ikke plads til der hvor jeg gerne vil have
mit stik til at være og derfor syntes jeg det kunne være smart med et af
disse stik som jeg har set anvendt til motorvarmere.

Fra : Carsten Hjorth

Dato : 08-03-04 18:08

"Lars K." <lkj@person.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> mit stik til at være og derfor syntes jeg det kunne være smart med et af
> disse stik som jeg har set anvendt til motorvarmere.

Biltema er din ven!! www.biltema.dk

/Carsten

Fra : Lars K.

Dato : 08-03-04 21:36

In article <404ca87b$0$28854$ba624c82@nntp04.dk.telia.net>,
carstenhjorth@yahoo.dk says...

> Biltema er din ven!! www.biltema.dk

Ikke helt, da man ikke kan få stikket alene og derved kan jeg ikke
monterer det på en 30 m lang ledning men bliver nød til at have en
samling og det er jeg ikke så glad for.