Auto lakering
Fra : Chriz

Dato : 08-03-04 09:57

Hej

Jeg skal have min bil lakeret (forskringsskade), men de autolakerier
jeg har ringet til har ret lang vente tid. Er der mon nogen der kender
et sted i københavnsområdet / nordsjælland, hvor vente tiden er kort

mvh

Chriz

Fra : Torben Scheel

Dato : 08-03-04 10:57

"Chriz" <write_chriz@excite.com> wrote in message
> [...]
> jeg har ringet til har ret lang vente tid. Er der mon nogen der kender
> et sted i københavnsområdet / nordsjælland, hvor vente tiden er kort

Overvej om ikke det er værd at vente - der er som regel en grund til at
kunderne flokkes om nogle lakerere.

vh
Torben