Billig bilvask?
Fra : Bear

Dato : 07-03-04 19:45

Hej NG!

Er der nogen der kender til en billig bilvask i Århus-området?

Jeg kender kun til metax, men tænkte på om der ikke var nogle steder hvor
der var billigere vask om aftenen eller lignende.
Sådan er det jo i andre byer, så det må der næsten også være i Århus.

Mvh Bear

Fra : Claus Fabritius

Dato : 07-03-04 20:00

"Bear" <knudsgaard_EDIT_@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Jeg kender kun til metax, men tænkte på om der ikke var nogle steder hvor
> der var billigere vask om aftenen eller lignende.
> Sådan er det jo i andre byer, så det må der næsten også være i Århus.

Shell plejer at køre halv pris efter klokken 22 eller noget i den stil. Min
ikke de også gør det i Århus.
--
Claus Fabritius
Livet er dyrt for unge med såkaldte specialbiler

Fra : Bear

Dato : 07-03-04 22:17

Jeg prøver at høre ved shell - tak

Mvh Bear

Fra : Thomas Krath

Dato : 07-03-04 19:57

> Er der nogen der kender til en billig bilvask i Århus-området?

Haar Benzin i det der dårlige indvandrer område i Århus har billige vaske -
50 kr. for alle vaske, du vælger selv hvilken du vil ha'.

--
Mvh/Thomas Krath
http://bilimport.tkrath.dk - guide

Fra : Bear

Dato : 07-03-04 22:16

Tak for svar - det vil jeg prøve!

Mvh Bear

Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 07-03-04 21:44

> [...]
> der var billigere vask om aftenen eller lignende.
> Sådan er det jo i andre byer, så det må der næsten også være i Århus.

Kender du så også Metax SMS klub.
Du får en SMS når vasken er billig.

--
mvh Uffe
Sierra 2,0i DOHC

Fra : Bear

Dato : 07-03-04 22:18

Hej Uffe!

Jeg har et metax-kort, og kan derfor få de normale rabatter.
Er der yderligere penge at spare i sms-klubben?

Mvh Bear

Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 07-03-04 22:43

"Bear" <knudsgaard_EDIT_@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Jeg har et metax-kort, og kan derfor få de normale rabatter.
> Er der yderligere penge at spare i sms-klubben?

Ja det er der.
Hvis du vel at mærke ikke altid bruger den billigste.
Feks. en Formel+ vask til 50kr.

--
mvh Uffe
Sierra 2,0i DOHC

Fra : Bear

Dato : 08-03-04 09:39

Ok, det lyder sku da godt!

Det vil jeg lige prøve af - tak for det!