Dele til Peugeot 605
Fra : Søren

Dato : 07-03-04 16:18

Hejsa...

Der skulle vel ikke sidde en med viden om hvor jeg kan handle mig til et sæt
nye tågeforlygter til min Peugeot 605..... det er nemt nok at finde til
årgangene 91 til 94... men i 95 kom den nye version hvor blinklys og
tågelygte er samlet i et og dem kan man kun købe ved Peugeot for en halv
bondegård.

Håber meget der sidder en derude med viden om et godt sted at handle..

Takker på orhånd for hjælpen.

Mvh.

Søren

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 09-03-04 10:39

"Søren" <soeren_@ofir.dk> wrote in message
> [...]
> årgangene 91 til 94... men i 95 kom den nye version hvor blinklys og
> tågelygte er samlet i et og dem kan man kun købe ved Peugeot for en halv

Synd, jeg ligger nemlig inde med en brugt til en 1991.

> Håber meget der sidder en derude med viden om et godt sted at handle..

Huggere, www.dataophug.dk:

0E-6 KUN HØJRE 50 1990 TÅGELYGTE FOR Autogenbrug Kalunborg B
H SIEM I KOFANGER 999 1990 TÅGELYGTE FOR Lundbro Autoophug B
H I KOFANGER, BIL 999 1990 TÅGELYGTE FOR Sindal Autoophug B
H SIEM, SANDBLÆST 999 1990 TÅGELYGTE FOR Aadum Autoophug B
H SIEM H3. SANDBLÆST 999 1990 TÅGELYGTE FOR Byens Auto Genbrug B
V SIEM, SANDBLÆST 999 1990 TÅGELYGTE FOR Byens Auto Genbrug B

--
mvh/rg. Christian
Her skulle der have stået

Fra : Søren

Dato : 10-03-04 19:25

Hej Christian

Tak for tippet, men som jeg skrev, så er min en af den "nye" årgang, den fra
95 og fremaf... dem der er ved dataophug, er til de gamle modeller.
Ved de gamle modeller er blinklys og tågeforlygte, hver for sig...... I den
"nye" model er de samlet i en lygte.... derfor mit store problem....

Hvis du har andre gode forslag ville jeg blive glad....

Takker

Mvh.

Søren

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 11-03-04 08:46

> [...]
den
> "nye" model er de samlet i en lygte.... derfor mit store problem....

Ærgeligt.

> Hvis du har andre gode forslag ville jeg blive glad....

http://www.autoophug.org/ctrl/form.htm

Der er på www.dataophug.dk en 605'er fra 1995 under "Bil til Ophug" hos
Midtjysk Autoophug.
Det kunne være den kan bruges.

Desuden er der en, måske 2 under "Biler til ophug". Den ene i Vojens den
anden i Sindal.
De er dog 94'ere så de dur nok ikke.

--
mvh/rg. Christian
Her skulle der have stået

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 11-03-04 14:03

> [...]
> "nye" model er de samlet i en lygte.... derfor mit store problem....
>
> Hvis du har andre gode forslag ville jeg blive glad....

http://www.bildelsbasen.se/default.asp

eller den nye model:

http://www.fbt.se/

--