Pug'en skal ha solfilm :)
Fra : Jonas Jacobsen

Dato : 06-03-04 23:13

Hej Venner

Nu skal Pug'en laves om til en gangstar vogn :) Ej jeg skal investere i
noget solfilm til ruderne. Nogen der kan anbefale firmaer eller lign. hvor
kvaliteten af arbejdet og prisen harmonere, så skriv endelig :) (helst så
billigt så muligt og kvaliteten i top) man har set flere tilfælde hvor det
har lignede noget BIIIP :)

Hvor mange procent er det man må tone ruderne og hvis det nu skulle være kan
man så godt lokke dem til at forøge den procent så de blir lidt mørkere
?.

På forhånd tak

Hilsen Jones

Fra : jan@stevns.net

Dato : 06-03-04 23:32

"Jonas Jacobsen" <topholt@tdcadsl.dk> skrev :

>Nogen der kan anbefale firmaer eller lign. hvor
>kvaliteten af arbejdet og prisen harmonere, så skriv endelig :)

Stevns solfilm laver sgu' flot arbejde - og enten er du tæt på , eller
meget langt væk ;)

Fra : Henrik G Nielsen

Dato : 06-03-04 23:48

"Jonas Jacobsen" <topholt@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]

> På forhånd tak
>
> Hilsen Jones
>
> bildillen 1800,00kr for de tre bagerste ruder i en xantia inkl alt

Henrik

Fra : Hr. Hansen

Dato : 06-03-04 23:52

Jonas Jacobsen wrote:
> Ej jeg skal investere
> i noget solfilm til ruderne. Nogen der kan anbefale firmaer eller
> lign. hvor kvaliteten af arbejdet og prisen harmonere, så skriv
> endelig :)

CarStyle i Glostrup... 3300kr. for alle ruder minus forrude på en Mitsu
Lancer sedan, og det var totalt i orden arbejde...

Fra : Jonas Jacobsen

Dato : 07-03-04 20:37

"Hr. Hansen" <tele1adslSLET_LIGE_DETTE@OG_DETTEtele2adsl.dk> skrev i en
meddelelse news:WCs2c.6901$i04.5379@news.get2net.dk...

> CarStyle i Glostrup... 3300kr. for alle ruder minus forrude på en Mitsu
> Lancer sedan, og det var totalt i orden arbejde...

SHIT troede ikke det var så dyrt : /

Fra : LG

Dato : 08-03-04 09:07

> "Hr. Hansen" <tele1adslSLET_LIGE_DETTE@OG_DETTEtele2adsl.dk> skrev i en
> meddelelse news:WCs2c.6901$i04.5379@news.get2net.dk...

> SHIT troede ikke det var så dyrt : /

Jeg kan da godt give dig et tilbud på Solfilm mont..
www.skiltefanden.dk

Fra : Hr. Hansen

Dato : 08-03-04 11:45

LG wrote:
> Jeg kan da godt give dig et tilbud på Solfilm mont..
> www.skiltefanden.dk

send mig lige en mail...

Fra : Dennis Pedersen

Dato : 08-03-04 10:02

"Jonas Jacobsen" <topholt@tdcadsl.dk> wrote in message

> "Hr. Hansen" <tele1adslSLET_LIGE_DETTE@OG_DETTEtele2adsl.dk> skrev i en
> meddelelse news:WCs2c.6901$i04.5379@news.get2net.dk...

> SHIT troede ikke det var så dyrt : /

Det lyder også helt hen i skoven
Jeg gav en tusse for de bagerste ruder i min pug - han ville have 1500 hvis
de foreste ruder skulle tages med.
Det var uden kvitering :)
Mener prisen hed 1800+moms med kvitering.

--
/Dennis
Pug 106GTI

Fra : Jonas Jacobsen

Dato : 08-03-04 13:02

"Dennis Pedersen" <usenetspam@*FJERNDETTE*daydreamer.dk> skrev i en
meddelelse news:404c36a7$0$203$edfadb0f@dread12.news.tele.dk...

> [...]
> de foreste ruder skulle tages med.
> Det var uden kvitering :)
> Mener prisen hed 1800+moms med kvitering.

Okey det er da til at høre :) hvor var det henne du fik lavet det ?

Fra : Ukendt

Dato : 08-03-04 14:22

> Okey det er da til at høre :) hvor var det henne du fik lavet det ?

Det skal du nok ikke regne med, at han har lyst til at fortælle her, hvor
flere tusinde læser med.

Prøv med mail i stedet.

--
/ Jan W Nielsen